הסיפור של ג'וש רורקה, מנכ"ל חברת מדיוי , רחוק מלהיות אותו סיפור סינדרלה קלאסי של יזם בוער עיניים, שהגה רעיון מהפכני במוחו הקודח ויצא לכבוש עמו את העולם. רורקה, שועל שוק הון ותיק למרות גילו הצעיר (40), מצא את חתיכת הפלסטיק שממנה עשוי להיות מורכב סיפור האגדות שלו על מדף ה"נטפל בזה אחר כך" של החברה הוותיקה למגני שיניים לספורטאים, אופרו, שמייסדה אנתוני לובט הוא בן דודו.
כך, בקצרה, באחד המחקרים שבהם השתתפה אופרו, נבדק האם נשכן פלסטיק ששחקני נבחרת הרגבי של אנגליה ישימו בפיהם בעת אימון כושר - ושימנע את חישוק הלסתות שלהם - ישפר את התוצאות שלהם מבחינת מהירות, מרחק ודחיקת המשקל. המחקר, שהתבסס על כך שככל שתהיה כניסת החמצן אל חלל הפה משופרת יותר, כך גם יפחת הכאב, והאנרגיה של הגוף תוסב למקומות הרצויים - הראה כי יכולות הספורטאים שנבדקו אכן השתפרו בסביבות 10%.
מכאן הגיעו החוקרים למסקנה שהיות שיכולת דחיקת המשקל, הלחיצה והדחיפה של שחקן רגבי מזכירה במשהו את זו הנדרשת מאישה הנמצאת בתהליך של לידה, שווה להעמיק ולחקור בכך. הם ערכו כמה מחקרים, גילו שאכן "יש שם משהו", ואפילו הגיעו לאבטיפוס של מוצר וקראו לו לייבוראייד ((LaborAide. אבל כמו שקורה לא אחת כשאפיק המחקר אינו נמנה עם תחומי הליבה של החברה, הוא נעצר בשלב זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.