המחנה הציוני בבליץ אחרון בשטח: "ככה מרגיש ונראה מהפך"

במטה המחנה הדגישו כי למרות הסקרים המחמיאים, המפלגה מתכוונת להמשיך בפעילות שטח אינטנסיבית עד יום הבחירות

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי
ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי

מועמדי המחנה הציוני לכנסת ומאות פעילים פשטו הבוקר (ו') על הצמתים, הקניונים והשווקים בכל הארץ, במבצע השטח הגדול ביותר מאז החלה מערכת הבחירות. ממטה המחנה הציוני נמסר: "ישראל נצבעה בצבעי המחנה הציוני. מעבר לצבע, הכמיהה לשינוי מורגשת בכל מקום, כולל במעוזים ותיקים של הליכוד. כך מרגיש ונראה מהפך".

במטה הדגישו כי למרות הסקרים המחמיאים, המפלגה מתכוונת להמשיך בפעילות שטח אינטנסיבית עד יום הבחירות ולהגיע לעוד אלפי מתלבטות ומתלבטים כדי להסביר שכל קול שלא הולך למחנה הציוני משאיר את ביבי בשלטון.

"הרצוג הוא היחיד שיכול להחליף את נתניהו וכדי שזה יקרה אנחנו חייבים מחנה ציוני גדול שיאפשר לו להקים ממשלה יציבה וטובה לישראל".

יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה, יצחק הרצוג, סייר באשדוד ופגש מאות תומכים באזור בתי הקפה ובקניונים ואמר:" אני ממשיך לפגוש ולדבר עם אלפי אנשים ביום, גם עכשיו הגעתי לאשדוד כדי להגיד שאסור לחזור על הטעות מבחירות 2013. הפעם בוחרים ראש ממשלה ומחליפים את ביבי. אני פה כדי לקרוא לכם ולכן תושבי אשדוד, ולכל אזרחיות ואזרחי ישראל להיות שותפים למהפך ולבחור במחנה הציוני".

ציפי לבני שסיירה היום בשוק בצלאל אמרה: ״האווירה היא של רצון חזק ועמוק למשהו חדש, זה לא הסקרים אלא התקווה של האנשים, שבמשך שש שנים נזנחו על-ידי המדינה והיום אפילו קשה להם לנשום - אבל כדי שהתקווה לשינוי תהפוך למציאות שבה נוכל הרצוג ואני לקחת אחריות עליהם ולהחזיר להם אהבה - צריך להצביע רק ׳אמת׳ בקלפי. כי בלי ׳מחנה ציוני׳ גדול באמת לא נוכל לנצח ולהחזיר את האחריות למדינה".