מפוטר כיל: הצבעתי ליכוד בגלל אבא וסבא, זו פעם אחרונה

אורי בן נעים: "אני לא חושב שלעולם נצביע לליכוד. אנחנו לא עיוורים. התחושות קשות. אני בהלם מההתנהלות של המדינה. מקווה שהפעם יהיה שונה"

הפגנת כיל מול משרד ראש הממשלה / צילום: דוברות ההסתדרות
הפגנת כיל מול משרד ראש הממשלה / צילום: דוברות ההסתדרות

השאלה הגדולה ביותר ביום שאחרי הבחירות וניצחונו הסוחף של נתניהו היא כיצד ייתכן שדווקא האוכלוסיות החלשות, שסבלו הכי הרבה ממפלגת השלטון, החליטו לבחור בה שוב. אורי בן נעים, אחד ממפוטרי כיל, מודה היום (ה') בראיון לגלי צה"ל כי החליט לבסוף להצביע ליכוד מסיבה פשוטה: גם סבו ואביו נהגו להצביע לליכוד, כך שהוא החליט להמשיך בדרכם.

"הייתי בדילמה מאוד גדולה", הוא אמר בראיון לגלי צה"ל. "אמרתי לאשתי שהפעם זו תהיה הפעם האחרונה שאנחנו מצביעים ליכוד, אם נתניהו לא יעמוד הפעם בהבטחותיו".

בן נעים הביע תקווה "שביבי יוכיח את מה שהוא אמר בנאום הניצחון שלו", והוסיף כי "כולי תקווה שגם כחלון יעזור. כחלון זה ליכוד. הוא יהיה שר האוצר וכולי תקווה שלא יהיה מה שקרה עם לפיד, שכחלון יעמוד על העקרונות שלו".

בן נעים חזר ומתח ביקורת על הממשלה, לה הצביע רק לפני יומיים: "אני חוזר ואומר - חשוב שהמדינה תתעורר. 2,000 משפחות פה עומדות עם הראש בריצפה. אנשים פה הורים לילדים עם התחייבויות ומשכנתאות וזה לא מעניין אף אחד".

בן נעים התייחס לקמפיין "לא לתת" עליו פורסם גם ב"גלובס", ואמר כי "אני לא חושב שלעולם נצביע לליכוד. אנחנו לא עיוורים. התחושות קשות. אני בהלם מההתנהלות של המדינה וממה שקורה. לא מעניין אף אחד. זה לא אמור להיות ככה וזה קורה בכל המשק. הם חושבים שהעובדים יקבלו 5,000 שקל ושם כל אחד ייקח... אני כולי תקווה שהפעם יהיה שונה".