מיקרוסופט מייקרת את המנוי לאופיס 365 בישראל

מעלה את המחיר מ-380 שקל ל-430 שקל לשנה ללקוחות שדווקא רוצים להשתמש בשירות שלה ומוכנים לשלם עליו

חברת מיקרוסופט החליטה כאסטרטגיה להציע את שירותי האופיס שלה (וורד, אקסל, פאוור פוינט ו-One Note) חינם עבור משתמשי האנדרואיד, iOS של אפל וגם חלק מגרסאות הטאבלטים מבוססי ווינדוס. אולם מהצד השני, מיקרוסופט החליטה לעלות את המחירים דווקא לקהל הנאמן שלה המשלם עבור שירות אופיס 365 במחשבים עם מערכת ההפעלה ווינדוס.

מיקרוסופט שלחה הודעה ללקוחות הפרטיים המשלמים שלה עבור אופיס 365 גרסת Home.

לפי ההודעה, המחיר עולה מ-380 שקל ל-430 שקל לשנה. מדובר על התייקרות של 50 שקל, שהם כ-13%. תמוה שמיקרוסופט בוחרת להעלות מחירים ללקוחות שדווקא רוצים להשתמש בשירות שלה ומוכנים לשלם עליו.

יש לציין שעד כה המחירים בישראל לא היו גבוהים לעומת מדינות אחרות בעולם. בארה"ב המחיר עומד על 425 שקל, באנגליה 470 שקל ובגרמניה 430 שקל. חשוב לזכור שניתן לרכוש בארץ וגם בחו"ל אופיס בגרסה ביתית ב-600 שקל שלא מוגבלת לשנה אחת. הגרסה הזו כוללת רישיון למחשב בודד, לעומת גרסת ה-365 שכוללת 5 רישיונות ונפח של 1 טרה בשירות הענן OneDrive.

עוד חשוב לציין ששוק תוכנות מעבדי התמלילים, הטבלאות והמצגות כולל מתחרים רבים המציעים את השירותים שלהם חינם. מיקרוסופט מציעה גם היא גרסה אינטרנטית חינמית, לצד גוגל שמציעה את שירותי דרייב חינם דרך הדפדפן (גם ללא חיבור פעיל לאינטרנט) וכמובן אפל שמציעה עבור משתמשי מק את iWork - כולל גרסת דפדפן הזמינה במחשבי ווינדוס.