סמסונג תשקיע קרוב ל-100 מיליון ד' בחסות מקומית למשחקי החורף 2018

ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית חתמה על הסכם חסות עם אולימפיאדת החורף שתתקיים במדינתה (בעיר פיונגצ'אנג) ■ תמשיך להעניק במקביל חסות גם לוועד האולימפי הבינלאומי במסגרת "תוכנית ה-TOP"

ענקית האלקטרוניקה והתקשורת הדרום קוריאנית סמסונג חתמה על חוזה חסות מקומי עם אולימפיאדת החורף 2018, שתתקיים במדינתה (בעיר פיונגצ'אנג). על-פי ה"קוריאה טיימס", היא תשלם עבור הפרסום במשחקים 100 מיליארד וון (92.2 מיליון דולר).

יש לציין כי מדובר על הסכם נפרד מזה שעליו חתומה סמסונג עם הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC), כאחת מהספונסריות המרכזיות של המשחקים האולימפיים (ביחד עם חברות כגון ויזה, פנסוניק, מקדונלד'ס, קוקה קולה ועוד), במסגרת "תוכנית ה-TOP". סמסונג חתומה עם הוועד האולימפי על הסכם זה עד לאחר משחקי הקיץ ב-2020 שיתקיימו בטוקיו, יפן. הכספים מ"תוכנית ה-TOP" נשארים בידי הוועד האולימפי, בניגוד לחסויות המקומיות של המשחקים.

אגב, בדיוק כפי שיהיה ב-2018 - סמסונג שימשה כנותנת חסות מקומית גם ב-1988, אז התקיימה אולימפיאדת הקיץ בבירת דרום קוריאה סיאול.

על-פי הוועדה המארגנת של משחקי 2018, לאחר החתימה עם סמסונג, גויסו כבר למעלה מ-40% מהכספים שהוצבו כיעד מהספונסרים המקומיים.