הדרמה נמשכת: האם מיילאן מתכננת הצעת רכש נוספת לפריגו?

ע"פ דיווח באתר CNBC, מיילאן מתכננת הצעת רכש חדשה לפריגו, כזו שתכלול את כל ההתחייבויות הפיננסיות שלה ■ אתמול דירקטוריון פריגו דחה פה אחד את הצעת הרכש של מיילאן בטענה כי היא אינה משקפת את ערכה האמיתי של החברה

הדרמה בשוק התרופות ממשיכה. לאחר שאמש (ג') חברת התרופות פריגו החליטה לדחות את הצעת הרכש של מיילאן, ב-CNBC דווח היום כי מיילאן מתכננת הצעת רכש נוספת לפריגו בטווח הקרוב.

כפי שנחשף ב"גלובס" לפני כשבועיים, מיילאן הציעה לרכוש את פריגו תמורת 205 דולר למניה או סכום כולל של 29 מיליארד דולר. ההצעה שיקפה פרמיה של 25% על מחיר הסגירה של מניית פריגו ב-3 באפריל.

ע"פ הדיווח ב-CNBC, הצעת רכש חדשה של מיילאן תכלול את כל ההתחייבויות של פריגו.

אתמול, הדירקטוריון של פריגו החליט לדחות פה אחד את הצעת הרכש של מיילאן בטענה כי ההצעה של מיילאן אינה משקפת את ערכה האמיתי ואינה משרתת את האינטרסים של בעלי המניות.

דחיית הצעת הרכש של מיילאן את פריגו מגיעה מספר שעות לאחר הצעת הרכש הענקית שהציעה טבע למיילאן תמורת 41 מיליארד דולר, פרמיה של כ-21% על מחיר השוק. נכון לעכשיו מיילאן כבר הצהירה שהיא מתנגדת להצעה של טבע להשתלט עליה, ומעדיפה לרכוש את פריגו כדי ליצור "חברת פארמה עולמית מובילה ומגוונת, עם פלטפורמה מסחרית שאי-אפשר להשתוות אליה".

מניית פריגו, שנסחרת בבורסת NYSE בניו יורק וכן בבורסה בת"א לפי שווי של 27.15 מיליארד דולר, נסחרת כעת בעלייה של 3.6%, בעוד מניית טבע יורדת בשיעור דומה ומניית מיילאן עברה להיסחר במגמה שלילית.