מנכ”ל מיקרוסופט ישראל דני ימין עוזב ומקודם לסגן נשיא

ימין מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית ויעזוב את תפקידו בחברה ב-1 ביולי ■ במסגרת תפקידו יהיה אחראי מטעם ההנהלה העולמית על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של מיקרוסופט בסין

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית ויעזוב את תפקידו בסניף המקומי ב-1 ביולי. במסגרת תפקידו יהיה אחראי מטעם ההנהלה העולמית על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של מיקרוסופט בסין. לצורך ביצוע תפקידו יעבור ימין עם משפחתו להתגורר בבייג'ינג. טרם מונה לו מחליף.

ימין מונה לסגן נשיא במיקרוסופט וחבר בהנהלה העולמית של ארגוני האנטרפרייז, זאת לאחר כ-10 שנים כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה של מיקרוסופט במגזר הארגונים הגדולים, החברות שבבעלות הממשלה, חברות התוכנה הגדולות, והשותפים העסקיים של החברה במדינה.

"ישראל מובילה בעולם במדע, בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיות, ואני שמח שהייתה לי ההזדמנות - כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל ובתפקידי הציבורי כיו"ר הוועד המנהל של הטכניון - לקחת חלק במסע מרתק זה", אומר ימין. "לאחר 10 שנים של עשייה רבה במיקרוסופט ישראל בקרב לקוחות במגוון רחב, שותפים עסקיים, סטארטאפים ואקדמיה, תוך שיתוף פעולה עם אנשים נפלאים, החלטתי לעבור לדבר הבא. בתפקידי החדש אייצג את חברת התוכנה הגדולה בעולם במדינה הגדולה בעולם, ואני מלא ציפייה והתרגשות לקראת האתגר והאפשרויות הרבות הגלומות בתפקיד".

לפני שהצטרף למיקרוסופט מילא ימין תפקידי ניהול ופיתוח תוכנה בחברות היי-טק בישראל. כמו כן כיהן בשלוש השנים האחרונות כיו"ר הועד המנהל של הטכניון, והוביל יחד עם הנהלת הטכניון את היוזמה להקמת המכון לחדשנות במשותף עם אוניברסיטת קורנל בניו-יורק, והקמת מכון טכנולוגי בסין בשיתוף עם אוניברסיטת שינטאו.