קבוצת תדביק הגישה הצעת רכש לאקסטרא פלסטיק משדרות

קבוצת תדביק עוסקת בייצור של אריזות גמישות ועיטור אריזות למוצרים בתעשיית המזון, קוסמטיקה ועוד ■ בקבוצה אמרו היום כי אם הצעתה תתקבל היא תרחיב את פעילות המפעל בשדרות

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

קבוצת תדביק שבבעלות משפחת דרורי הגישה היום (ב') הצעת רכש למפעל אקסטרא פלסטיק משדרות, שנקלע לקשיים כספיים ונמצא בהקפאת הליכים. הבקשה של תדביק הוגשה לנאמן שמונה למפעל שבבעלות התעשיין צבי עברי, עו"ד רונן מטרי ובמרכזה הצעה שאם תתקבל- תאפשר את המשך הפעלת החברה כעסק חי.

קבוצת תדביק עוסקת בייצור של אריזות גמישות ועיטור אריזות למוצרים בתעשיית המזון, קוסמטיקה ועוד. היא מקיימת את פעילותה ממספר אתרים בארץ. במסגרת ההצעה שהגישה לעו"ד מטרי, תדביק התחייבה להעסיק את כל עובדי החברה משדרות בתנאי ההעסקתם הנוכחיים. בקבוצה אמרו היום כי אם הצעתה תתקבל היא תרחיב את פעילות המפעל בשדרות תוך ביצוע של השקעות משמעותיות בו, שדרוג של מערכות הייצור והרחבת הייצוא של התוצרת, במטרה להבריא את פעילותו.

היקף הפעילות של קבוצת תדביק מוערך בכ-700 מיליון שקל בשנה. בשנת 2011 קרן ההשקעות אוריגו השקיעה בחברה והיא מעורבת גם כן בהצעת הרכש שהוגשה היום לעו"ד מטרי.

מאז שאקסטרא פלסטיק נקלעה למשבר הנוכחי ובעליה נגשו להקפאת הליכים, המפעל שמעסיק עשרות עובדים בשדרות מושבת.

גורם שמעורה בהצעה שהגישה תדביק לרכישת פעילות אקסטרא פלסטיק אמר ל"גלובס" כי אם זו תתקבל, בתוך כשנה ניתן יהיה להביא את החברה לאיזון, וזאת תוך חשיפת מוצריה לשווקים חדשים בעולם, שבהם פועלת הקבוצה.

עו"ד רונן מטרי אישר היום את קבלת ההצעה של קבוצת תדביק ואמר כי עד כה הוגשו כשמונה הצעות לרכישת החברה. לדברי עו"ד מטרי, "חלק מההצעות טובות". הוא ציין כי ביום רביעי הקרוב תתקיים התמחרות על רכישת החברה.