ראש אגף התנועה מסר עדות בפרשת רונאל פישר

ניצב ירון בארי מסר עדות במח"ש בחשד שהיה מעורב בגיוס תרומות, ובהן גם כספים שנתרמו ע"י פישר ■ קצין המשטרה הבכיר הכחיש כי נתן לפישר תמורה כלשהי עבור הכסף שנתרם

רונאל פישר בעת הארכת מעצרו /צילום: ליאור מזרחי
רונאל פישר בעת הארכת מעצרו /צילום: ליאור מזרחי

פרשת רונאל פישר ממשיכה להסתעף: ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ירון בארי, מסר היום (ו') עדות במחלקה לחקירות שוטרים, בעקבות חשדות שהועלו נגדו לכאורה על מעורבות שלו ושל אשתו בעמותה שעוסקת גיוס כספים, ובהם גם כספים שנתרמו גם על-ידי פישר. גם רעייתו של קצין המשטרה מסרה את עדותה לחוקרים.

ניצב בארי, שהיה עד לא מכבר ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, הכחיש בחקירתו מכל וכל את החשדות נגדו, וטען כי מדובר בסך-הכול במעורבות חד-פעמית של אשתו בגיוס כספים לעמותה לטובת אירוע צדקה שעשתה.

בנוסף, הוא הכחיש בתוקף שנתן תמורה כלשהי עבור הכספים האלה על מנת להעביר מידע כלשהו לעורך הדין פישר, וכן הכחיש כל חשד אחר שהועלה נגדו.

למען הסר ספק, אין מדובר בחקירה באזהרה. לדברי מח"ש, בשלב זה לא עולה חשד לביצוע עבירה פלילית.

אתמול (ה') פרסם משרד המשפטים הודעת הבהרה בנוגע למעורבותו של ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, ובה נטען כי אין כל חשד נגדו. בהודעה שפורסמה אמש נאמר כי "גם פרסומים אחרים בחשדות כאלה ואחרים של נחקרים גורמים עוול לבעלי תפקידים במשטרה, ובכמה מקרים אין שום קשר בין הפרסום למציאות".