רקטה התפוצצה באזור גן יבנה; אין נפגעים

הרקטה, שנורתה מרצועת עזה, אותרה בשטח פתוח ■ קודם לכן נשמעה אזעקה באשדוד, באשקלון ובמועצות האזוריות לכיש וחוף אשקלון ■ מקורות בעזה: "הג'יהאד האיסלאמי אחראי לירי"

צוק איתן / צילום: רויטרס
צוק איתן / צילום: רויטרס

רקטה שנורתה הערב (ג') מרצועת עזה לעבר ישראל התפוצצה בשטח פתוח באזור גן יבנה. לפני כן, נשמעה אזעקה באשדוד, באשקלון וביישובים רבים במועצות האזורית לכיש וחוף אשקלון. לא דווח על נפגעים.

מקורות בעזה מסרו לוואלה!NEWS כי "הג'יהאד האיסלאמי עומד מאחורי הירי". לטענתם, "הירי לעבר הדרום הוא תוצר של חילוקי דעות ועימות אלים בין קבוצות חמושות של הג'יהאד האיסלאמי". הם ציינו כי במהלך היום נרשמו עימותים אלימים בין קבוצות של הג'יהאד בצפון רצועת עזה ובמהלכם אף נחטפו פעילים מהפלגים השונים המסוכסכים. בסופו של דבר, העימותים הסתיימו בירי לעבר ישראל.

לפני כחודש התפוצצה רקטה ששוגרה מרצועת עזה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב ואותרה שעות אחדות לאחר מכן. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. קודם לנפילה נשמעה אזעקה בשדרות וביישובי האזור.

בנובמבר נפלה רקטה שנורתה מרצועת עזה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או על נזק. אזעקת "צבע אדום" נשמעה טרם הנפילה.