תנובה תשמש כספונסרית של נבחרות ישראל בכדורסל

זאת כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" ■ ההסכם בין ענקית מוצרי החלב לאיגוד הכדורסל הוא לשנתיים ומוערך במיליון שקל לשנה

עכשיו זה חתום ורשמי: חברת תנובה תשמש בשנתיים הקרובות כספונסרית הראשית של איגוד הכדורסל. במסגרת ההסכם, שנחתם בשבועות האחרונים, תעניק ענקית מוצרי החלב חסות לכל נבחרות ישראל בכדורסל גברים ונשים, מגילאי הנערים ועד הנבחרות הבוגרות.

על ההסכם המסתמן פורסם לראשונה ב"גלובס". ביום שני הקרוב תיערך ההשקה החגיגית של החסות, במסיבת עיתונאים משותפת של איגוד הכדורסל ותנובה.

ההסכם יהיה תקף עד קיץ 2017, והוא מוערך במיליון שקל לשנה. במסגרת ההסכם תקבל תנובה, מלבד את החסות הראשית על חולצות שחקני הנבחרת, גם שילוט ופרסום במפעלים של איגוד הכדורסל ובמשחקי נבחרות ישראל.

בשנתיים האחרונות שימש איש העסקים רענן כץ כספונסר של נבחרת ישראל, כשפירסם על חולצות השחקנים את המותג RK, בעבור כ-100 אלף דולר בשנה. בשנתיים שלפני כן, מי שהעניק חסות ראשית לנבחרת ישראל היה בנק דיסקונט, ולפניו בנק לאומי (במשך 13 שנה).

את החשיפה הרשמית הראשונה תקבל תנובה בספטמבר הקרוב, במסגרת אליפות אירופה, שתיערך הפעם ב-4 מדינות - קרואטיה, צרפת, גרמניה, לטביה. ישראל שובצה לבית 1 שמשחקיו יתקיימו במונפלייה שבצרפת, ביחד עם נבחרות רוסיה, בוסניה-הרצגובינה, צרפת, פינלנד ופולין.