צפו: כך נראית הטויוטה קורולה החדשה והמתקדמת

הצצה ראשונה לדור החדש של אחת המכוניות החשובות ביותר בשוק הישראלי, שתגיע עם מגוון חידושים ושכלולים שהוצעו עד כה בעיקר ברכבי פאר יקרים, והוכנסו לראשונה למכונית עממית

טויוטה קורולה היא המכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל בשנים האחרונות ואחת המכוניות החשובות ביותר בשוק הישראלי בכלל. לפיכך קיים עניין רב במודל 2016 המחודש של המכונית, שיושק ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט ויצא לשוק בתחילת השנה הבאה.

תמונות ריגול מראות שכדרכה של טויוטה השינוי החיצוני צפוי להיות מתון למדי ויכלול בעיקר חרטום בצורת "X" עם חלק תחתון מושחר בנוסח טויוטה יאריס החדשה. אולם מתחת לפני השטח צפויים להיות חידושים רבים. מלבד אופציה למנוע 1.2 ליטר טורבו חדש וחסכוני - שכנראה לא יוצע בישראל בשלב הראשון - צפויה טויוטה להשיק בקורולה החדש את מערכת הבטיחות העתידנית של טויוטה המכונה TOYOA SAFETY SENSE. זוהי מערכת משולבת שכולל מספר חיישנים ומעניקה לרכב חבילת בטיחות דינאמית והיקפית.

בין השאר היא כוללת זיהוי מוקדם של סיטואציות מסוכנות והפעלה אוטומטית של הבלמים במקרה חירום, זיהוי מרחוק של עצמים בכביש, התרעה מפני סטייה מהנתיב, זיהוי וציון תמרורים חשובים לצד הדרך ואפילו בקרת שיוט דינמית שיכולה לבלום את הרכב ולהאיץ אותו שוב. חבילות כאלה הוצעו עד כה בעיקר ברכבי יוקרה יקרים וטויוטה היא אחת הראשונות, שתנסה להוריד את החבילה "אל העם" במכוניות עממיות.

מטויוטה ישראל נמסר בתגובה כי "אנחנו עובדים מול היצרן להכשיר את התאמת כל המערכות עבור ישראל, ולכשנשלים הבחינות נציע את התוספת עבור חלק מהדגמים".