רייטינג שבועי: 898 אלף צופים לראיון עם אובמה ב"עובדה"

"גב האומה" שבה אל מסך ערוץ 10 עם רייטינג של 15.5% ■ למעלה ממיליון צופים צפו ב"האח הגדול" של קשת ביום ראשון שעבר

אילנה דיין/ צילום: דור מלכה
אילנה דיין/ צילום: דור מלכה

גמר ליגת האלופות ששודר אמש (מוצ"ש) על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, משך 876 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. המשחק, בו גברה ברצלונה הספרדית על יובנטוס מאיטליה, רשם 24.6% צפייה במשקי-הבית היהודיים - הנתון הגבוה ביותר מאז שנת 2009.

למרות ההישג של המשחק עצמו ושל רשת, שאף הצליחה להשיג נתונים גבוהים ממשבצת השידור שלה (בשבוע הבא תשוב למסך "אקס פקטור"), גם לערוץ 10 היה ערב מוצלח.

"גב האומה" שבה אל מסך ערוץ 10 עם רייטינג של 15.5%, ו"חברות" של ליטל שוורץ ויואב גרוס השיגה נתון גבוה אף יותר של 15.7%, למרות ששודרה במקביל למשחק ממש. הדבר מוכיח ניתוח נכון של הקהלים הצופים בטלוויזיה באותו זמן והעדפותיהם. הסדרה הקומית הושקה עם נתון הגבוה ב-37% יותר מהשנה שעברה, עם 400 אלף צופים.

למעלה ממיליון צופים צפו ב"האח הגדול" של קשת בשבוע שעבר, בפרק ששודר ביום ראשון. הפרק סימן את העניין המחודש בעונה, ומוכיח את הצלחתה. הפרק גם רשם 36.3% צפייה במשקי-הבית היהודיים - נתון גבוה מממוצע העונה עד כה.

"עובדה" של קשת ואילנה דיין סיימה את עונתה ה-21 עם פרק שהיה אף הוא גבוה מהממוצע, ככל הנראה בזכות הטאלנט המרכזי שהשתתף בו - נשיא ארה"ב, ברק אובמה. העונה מסתיימת עם 31.6% רייטינג ו-898 אלף צופים בממוצע לתוכנית - נתון גבוה במעט מהממוצע.

המהדורה המרכזית של חדשות 2 סיימה את השבוע עם 19.9% צפייה, ואילו מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10 רשמה ממוצע צפייה שבועי של 10.6% צפייה. "מבט" בערוץ 1 רשמה נתון של 4.1% בלבד - נמוך מהממוצע.

מזה שבועיים שבימים רביעי וחמישי - הימים של זכיינית ערוץ 2 רשת - הפער בין חדשות 2 ו-10 נמוך במיוחד ועומד סביב 7 נקודות רייטינג בלבד. הדבר עשוי להוכיח הצטמצמות של הפער בין המהדורות, אולם יהיה מעניין להמשיך ולעקוב אחר מגמה זו עם חזרתה למסך של "אקס פקטור".

רייטינג 7.6.15
 רייטינג 7.6.15