"אורן חזן, אתה אופורטוניסט. אתה פשוט כלומניק ואגומניאק"

אביטל לוז בפייסבוק: למדתי עם אורן חזן ביסודי ובחטיבה - וזה מה שיש לי לומר עליו ■ "תחזיר את המנדט שקיבלת מאנשים תמימים. תבקש סליחה מראש הממשלה ומעם ישראל ופשוט תתאדה מהחיים הציבוריים"

אורן חזן / צילום: מהוידאו
אורן חזן / צילום: מהוידאו

"אתה לא ליכוד. אתה אופורטוניסט. תמיד היית וכנראה תמיד תהיה. זיהית נקודה חלשה ונכנסת בה בכל הכוח. זה היה עלוב ביסודי ועלוב עוד יותר עכשיו. לא כי היית סרסור וצרכן סמים, אלא כי אתה פשוט כלומניק ואגומניאק". את הדברים האלה כותבת בפייסבוק אביטל לוז, הטוענת כי היא מכירה את סגן יו"ר הכנסת אורן חזן מכיתה ד', ופרסמה מכתב פתוח לחזן בפייסבוק בעקבות פרשת הסרסור והסמים שנחשפה בערוץ 2 השבוע.

"אני מכירה אותך מכיתה ד'", היא כותבת. "למדתי איתך עד כיתה י'. אני מכירה אותך וזוכרת היטב שתמיד היית פוליטיקאי. יצא לי לקשקש איתך כששיחקנו '60 שניות בגן עדן' (כבר אז ידעת לדבר גבוהה-גבוהה...), שיקרנו לעצמו ולכולם כששיחקנו 'אמת או חובה' (ולא - מעולם אפילו לא חיבבתי אותך...) והיינו בחבורות מתחרות או לעיתים באותה חבורה - נאבקים על מעמד בכיתה ובחבר'ה.

אביטל לוז / צילום מסך פייסבוק
 אביטל לוז / צילום מסך פייסבוק

"עברו שנים ו'זכיתי' להתוודע אליך שוב שנייה לפני הפריימריז. אמרת שאתה רץ במחוז השפלה (אתה רשום בראשון לציון או משהו כזה...). נפגשנו על בורקסים באיזה כנס בחירות. אני זוכרת שכשאלתי אותך 'מה עשית כבר בחיים שאתה חושב שאתה ראוי ומתאים להיבחר לכנסת', ענית שאתה איש העולם הגדול. שניהלת מלון בחו"ל ורשת ברים בארץ. לא היה לי מה לומר מלבד 'אל תאכל הרבה בורקסים כי החליפה שלך מתחילה להיות צפופה...'. הנחת את הבורקס.

"בשנית - פגשתי את שמך ברשימה הארצית. לא הבנתי איך פתאום אתה מתמודד בארצית, והרי אמרת שאתה מתמודד בשפלה (ששם לא היה לך סיכוי...). בשלישית - הייתי המומה לגלות שאתה הח"כ ה-30 של הליכוד שנכנס במשבצת של הצעירים".

לוז טוענת כי הפרשה שנחשפה בערוץ 2 לא מפתיעה אותה, ולא לכך היא בוחרת להתייחס, אלא "היוהרה שלך והחוצפה לחשוב שאתה ראוי להיות נבחר ציבור, כשבעצם לא עשית דבר משמעותי בחייך - זהו לב העניין. לשים אותך בוועדה שבה רמטכ"לים נותנים דין וחשבון, זו בושה לאינטלגנציה. לשים אותך כסגן יו"ר כנסת - דגיג רקק קטן ללא השכלה, ללא ערכים, ללא עשייה פרטית או ציבורית - זו השפלה מהסוג הקשה ביותר".

לוז ממשיכה: "אין לך עכבות, אין לך ייסורי מצפון. אין חרטות. כך גם עכשיו. במגרש של הגדולים... ואני מתביישת בעצמי, בתור חברת מרכז ליכוד וחברת ועדת חוקה של הליכוד, שלא קלטתי עד כמה אתה מסוכן. אני מתביישת בעצמי שלא עשיתי די כדי להעיף אותך מהרשימה של הליכוד... אני מאוד מקווה שפעם בחיים תעשה מעשה אחראי והגון. תחזיר את המנדט שקיבלת מאנשים תמימים. תניח אותו על שולחן יו"ר הכנסת המאוים שלנו, תבקש סליחה מראש הממשלה ומעם ישראל ופשוט תתאדה מהחיים הציבוריים".

את תגובתו של חזן לא ניתן היה להשיג.