5 עובדים מצטיינים קיבלו רכבי ב.מ.וו צמודים

מנכ"לית יוקום תקשורת: "אלה אנשים שמרוויחים משכורות יפות, והחלטנו לשדרג אותם ברמת החיים. אני מנכ"לית החברה ונוסעת על רכב שלא מתקרב לזה, על רנו קליאו"

רכב צמוד מהחברה הפך להיות מקובל מאוד בעיקר בענפי ההיי-טק והפיננסים, אבל כשמדובר בעובדים שמקבלים ב.מ.וו מהחברה, זה כבר סיפור אחר. חברת יוקום תקשורת מצ'פרת 5 עובדים מצטיינים עם רכבי ב.מ.וו סדרה 3 שהוצמדו אליהם כרכבי חברה.

"החברה מאמינה כי המשאב האנושי זה הדבר החשוב ביותר בעסק והוא סוד ההצלחה, ולכן החלטנו לפנק עובדים שמוגדרים בעיננו מצטיינים", נמסר מהחברה. "אחד מהעובדים שיקבלו את הרכב עובד רק חודש וחצי בחברה, אחר עובד מצטיין מקהילת הכושים העבריים מדימונה".

5 עובדים מצטיינים קיבלו בהפתעה רכבי BMW / צילום: אלעד ירקון, יח
 5 עובדים מצטיינים קיבלו בהפתעה רכבי BMW / צילום: אלעד ירקון, יח

לי אלבז, מנכ"לית יוקום תקשורת המספקת שירותים פיננסיים ונמצאת בקיסריה, מספרת שהמטרה היא לשמור על עובדי החברה ולטפח את המשאב האנושי.

"לפני חודשיים נתנו רכב במתנה לאחד העובדים", היא אומרת. "עכשיו אנחנו משדרגים 5 עובדים. אלה אנשים שמרוויחים משכורות יפות, הכשרנו אותם מאפס ושלחנו אותם לחו"ל להשתלמויות. החלטנו לשדרג אותם ברמת החיים. אפילו מנהלים פה לא נוסעים על מכוניות כאלה. אני מנכ"לית החברה ונוסעת על רכב שלא מתקרב לזה, על רנו קליאו".

- לכמה זמן הם יקבלו את הרכב?

"כל זמן שהם עובדי החברה".

כמה עובדים בחברה מקבלים רכב צמוד?

"לא לכל אחד. 60% מהעובדים מקבלים".

- איך קובעים שעובד הוא מצטיין תוך חודש וחצי?

"הוא הגיע אלינו מחברה אחרת ולא הייתי צריכה להכשיר אותו... הוא שחקן נשמה. אנשים אוהבים להיות איתו. בד"כ קשה לקלוט אנשים מחברות מבחוץ אבל פה הוא נקלט מהרגע הראשון".

- האם לעובדים הללו יש כבר רכב חברה?

"כן".