רק תבואו: עיירה באיטליה מציעה 200 בתים בחינם

20 בתים בעיירה הציורית גנג'י (Gangi) הוצעו תמורת סכום סמלי ונחטפו בין-לילה ■ כעת מוצעים 200 בתים פרטיים לכל דורש ובחינם, והכול במטרה למשוך תושבים חדשים

עיירה שמציעה בתים בחינם, גנג'י, סיציליה, איטליה / צילום: וידאו
עיירה שמציעה בתים בחינם, גנג'י, סיציליה, איטליה / צילום: וידאו

העיירה הסיציליאנית גנג'י (Gangi), הנחבאת לה בחלק המרכזי של האי באיטליה ומונה כ-7,000 איש, משתוקקת לקבל אליה תושבים חדשים, שיחליפו את האוכלוסייה הנעלמת שלה. כבר שמענו בשנה שעברה על 20 הבתים שנמכרו בה במחיר אירו אחד, אבל עכשיו מצטרפים 200 בתים שלא תצטרכו להיפרד עבורם אפילו מזה - הם נמסרים ממש בחינם.

השלטון המקומי החליט כעת להציע בתים פנויים לעסקים שיחיו את האזור, ויקימו שם מלונות ומסעדות. בפרסום נכתב כי מקבלי הבתים הריקים ייאלצו לכסות את הוצאות התחזוקה של הנכסים וגם להגיע אליהם בכוחות עצמם.

הדיירים החדשים מתבקשים להציג את תוכניותיהם לשיפוץ בתוך שנה ולהשלים את השיפוץ בתוך 3 שנים. מכיוון שרבים מהבתים בגנג'י רעועים למדי, שלא לומר הוזנחו לחלוטין במשך עשורים, כנראה שעבודת השיפוץ תהיה יקרה ותימשך זמן רב. ועדיין, תשומת הלב הבינלאומית התעוררה באופן מיידי, מהר מכפי שהשלטון המקומי יכול לחלק בתים.

נכסים רבים כבר חולקו לסיציליאנים שחיפשו בית שני וגם לזרים שהרחיבו את אוסף הבתים שלהם. כעת, נותרו למסירה 200 בתים, ורשימת הממתינים רק מתארכת.

באדיבות קליה מור Living, אתר Mako