סוף תקופה: באג מפסיקה להיות יבואנית ביטס

הסיבה לכך היא החלטה של חברת אפל שלא לאפשר לבאג להיות יבואנית בלעדית בישראל של ביטס

סוף תקופה בחברת באג. רשת המחשבים הישראלית מפסיקה להיות יבואנית מותג האוזניות ביטס. הסיבה לכך היא החלטה של חברת אפל שלא לאפשר לבאג להיות יבואנית בלעדית בישראל של ביטס. אפל רכשה לפני כשנה את ביטס ב-3 מיליארד דולר והיא מעוניינת לעבוד עם היבואנים הרשמיים של מוצרי אפל בארץ. בינתיים, החברה היחידה שידוע שקיבלה את הזיכיון היא פרטנר, אבל לא מן הנמנע שנראה גם מפעילות סלולריות נוספות או יבואנים רשמיים נוספים מודיעים על פעילות כזו.

באג היא זו שהביאה את ביטס לישראל כבר לפני מספר שנים, עוד לפני שביטס הגיעה למימדי ההצלחה העצומים שלה בעולם. באג הייתה זו שדחפה את ביטס בישראל, קידמה את המותג בחנויות ובפרסומות שלה והיא גם זו שהיתה אחראית על-יחסי הציבור של החברה בארץ.

באפל החליטו לשנות את מודל הפעילות של ביטס בעולם, כולל ישראל. בעקבות כך, בבאג החליטו שהם לא מעוניינים להמשיך לקדם את ביטס אצלם ברשת. הסיבה לכך הוא הפסד הבלעדיות וגם בגלל מודל העבודה של אפל, הקובע מחיר מסוים למוצר ולא מאפשר להציע הנחות (מלבד הנחות שאפל קובעת). בבאג נוהגים לבצע הנחות משמעותיות במועדים שונים למוצרים אותם הם מוכרים (למשל, בבלאק פריידי) וגם באמצעות קידומי מכירות (למשל, עם בזק).

באג ימשיכו למכור את ביטס בתקופה הקרובה, כי הם עדיין מחזיקים מלאי של ביטס אצלם ברשת. במקום ביטס, בבאג מתכננים לקדם את אחד ממותגי האוזניות הרבים שהם מחזיקים אצלם ברשת, למשל, מונסטר (שבעבר הייתה החברה מאחורי יצור ביטס), הרמן קרדן, JBL, AKG, פארוט ו-Audio Technica.