גרסהופרס מציגה: ספונסר למחצית הראשונה, וספונסר אחר למחצית השנייה

הקבוצה השווייצרית, בה משחק מונס דאבור, סיכמה עם שתי חברות נדל"ן כנותנות חסות ראשיות לעונת 2015/16. כל אחת מהן תקבל חשיפה ל-45 דקות, כאשר במחצית יחליפו השחקנים חולצות ויעלו עם הספונסר השני

גראסהופרס / צלם: רויטרס
גראסהופרס / צלם: רויטרס

מועדון הכדורגל השווייצרי גרסהופרס ("הצרצרים") מצא פיתרון מעניין לנותני החסות שלו לקראת העונה הקרובה: בכל אחת מהמחציות במהלך 2015/16 יופיע ספונסר אחר על חזית חולצת המשחק. 

הקבוצה מציריך, בה משחק גם החלוץ הישראלי מונס דאבור, סגרה שני הסכמי חסות גדולים, עם חברות הנדל"ן Priora ו- Ducksch I Anliker. במסגרת הסכם החסות לעונה אחת נקבע כי כל אחת מחברות הנדל"ן תקבל את החסות ל-45 דקות במהלך המשחק. בחצי הראשון של עונת המשחקים הקרובה תופיעDucksch I Anliker על חזית החולצה של גרסהופרס עד הדקה ה-45, בעוד שבהפסקה יחליפו השחקנים חולצות ויעלו למחצית השנייה עם חברת הנדל"ן Priora כספונסר ראשי. בחצי השני של העונה יתחלפו הספונסרים במחציות. 

גרסהופרס שלטה בכדורגל השווייצרי עד תחילת שנות האלפיים, כולל שבע אליפויות ב-14 שנים (בין 1990-2003) אבל מאז איבדה את הבכורה ל-פ.צ. באזל (תשע אליפויות ב-12 השנים האחרונות, כולל שש העונות האחרונות).