סמארטפון של ZTE: סוללה בינונית, ביצועים סבירים ומחיר נמוך

שמו של דגם Blade S6 של ZTE שאב השראה מסמסונג, והעיצוב שאב השראה מאפל ■ הסמארטפון נמכר במחיר סביר ומציע ביצועים לא רעים, כך שהוא יספק תמורה למי שירכוש אותו

יצרניות הסלולר הסיניות לא מתביישות לחקות את החברות הגדולות בשוק: כך, שמו של דגם Blade S6 של ZTE שאב השראה מסמסונג, והעיצוב שאב השראה מאפל. הביצועים של המכשיר לא רעים ביחס למחיר.

עיצוב: מרחוק נראה המכשיר כאייפון מתכתי, אבל הוא עשוי פלסטיק. הוא נעים לשימוש, משקלו סביר (154 גרם) וכך גם עוביו - 7.7 מ"מ.

מסך: המסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD. הוא מגיב טוב והצבעים עשירים בגוונים.

ממשק: מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת לוליפופ (5.0.2). כמו רוב היצרניות הסיניות, גם ZTE ויתרה על מגירת האפליקציות, כך שכל האפליקציות המותקנות מופיעות על עמודי הבית. לא נתקלנו בשינויים משמעותיים נוספים בממשק של גוגל, מלבד פעולות מסוימות במכשיר שניתן לבצע באמצעות מחוות תנועה. למשל, הפעלת פנס על-ידי שקשוק הטלפון, הפעלת מצלמה על-ידי החזקת הסמארטפון במצב אופקי, השתקה של צלצול באמצעות הפיכת הסמארטפון על השולחן או נעילת המסך באופן אוטומטי על-ידי הכנסת המכשיר לכיס.

חומרה: הביצועים לא רעים בכלל. לרוב אין בעיות של תגובה איטית. יש כאן מעבד 8 ליבות מסוג סנפדרגון 615 של קוואלקום במהירות 1.5 ו-1 ג'יגה הרץ (שני מעבדי 4 ליבות), זיכרון 2 ג'יגה, גלישה בדור 4, נפח אחסון 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. בחיבור הסמארטפון לדיבוריות בלוטות, קורה שיש רעש מתכתי בזמן השיחה (הבדיקה בוצעה בשלוש דיבוריות שונות).

מצלמה: התמונות חדות בתנאי תאורה טובים, אך כשהתאורה משתנה מעט החדות יורדת בצורה משמעותית. חיישן 13 מגה פיקסל.

סוללה: נקודת התורפה המשמעותית היא הסוללה (2400 מיליאמפר/שעה), המתקשה לשרוד את שעות אחר הצהריים.

בשורה התחתונה: דגם בלייד S6 נמכר במחיר סביר ומציע ביצועים לא רעים, כך שהוא יספק תמורה למי שירכוש אותו.

מחיר: 1,600 שקל (אחריות לשנה דרך היבואן יורוקום).

ציון: 8.