סגן הממונה על התקציבים באוצר - עובר לישראכרט

שירה גרינברג תמונה במקום יוני רגב לסגנית הממונה על התקציבים באוצר ■ רגב יתמנה לעוזרו האישי של מנכ"ל ישראכרט רונן שטיין

יוני רגב / צילום: דוברות האוצר
יוני רגב / צילום: דוברות האוצר

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי, הודיע היום (ב') על מינויה של שירה גרינברג לסגנית הממונה לתחומי תקשורת, תיירות, תעשייה, השכלה גבוהה ומדע. גרינברג תחליף בתפקיד את יוני רגב. ל"גלובס" נודע כי רגב מתמנה לעוזרו האישי של מנכ"ל ישראכרט רונן שטיין.

רגב, 37, בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר מוסמך במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, הוא אחד מששת סגניו של הממונה על התקציבים באוצר. רגב החל את עבודתו באגף תקציבים בשנת 2005 כרפרנט בצוות חינוך והשכלה גבוהה ומילא שורה של תפקידים באגף הכוללים רכז תחום חינוך והשכלה גבוהה.

בארבע השנים האחרונות כיהן רגב כסגן וכמשנה לממונה על התקציבים והיה אחראי על תחומי התעשייה והמסחר, התקשורת, התיירות, המדע, ההשכלה הגבוהה והתמיכה הממשלתית במו"פ אזרחי.

בנוסף, כיהן רגב כדירקטור בחברת נתיבי ישראל(מע"צ החדשה) וכדירקטור בקרנות דו-לאומיות למחקר ופיתוח תעשייתיים מטעם משרד האוצר.

שירה גרינברג, 36, בוגרת תואר ראשון במתמטיקה וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מוסמך בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. במסגרת תפקידיה הקודמים ריכזה באגף התקציבים את תחום החינוך, הבריאות ואת תחומי המים והחקלאות.

במסגרת תפקידיה אלו הייתה שותפה בהובלת רפורמות לקידום ההון האנושי, הייתה חברה בוועדה הציבורית להרחבת סל שירותי הבריאות לשנים 2013 ו-2014 ובתת ועדת הביטוחים של הוועדה לחיזוק הרפואה הציבורית בראשות שרת הבריאות לשעבר (ועדת גרמן) וכן הייתה חברה בצוות לענייני מיסוי בוועדת קדמי לבחינת התחרותיות בענף המזון.

בנוסף שירה חברה בוועד המנהל של ג'וינט ישראל אשל וכיהנה כדירקטורית בחברה הממשלתית נמל אילת משנת 2010 ועד למועד הפרטת הנמל מטעם האוצר.

מקבוצת ישראכרט נמסר בתגובה כי "מינויו של רגב אינו מקנה חברות בהנהלת הקבוצה. עוד מדגישים בישראכרט כי למר רגב לא היה כל קשר רגולטורי לקבוצת ישראכרט במסגרת עבודתו באוצר".