כבר לא מסתפקים ב-HD: חברת BT משיקה ערוץ ספורט אולטרה-HD

בריטיש טלקום תשדר בבריטניה משחקים מהפרמיירליג ומהצ'מפיונס ליג באיכות 4K; הצרכנים יצטרכו לשלם עבור ערוץ הפרימיום 15 ליש"ט בחודש

מיקורופונים של חברת התקשורת הבריטית בריטיש טלקום BT / צלם: רויטרס
מיקורופונים של חברת התקשורת הבריטית בריטיש טלקום BT / צלם: רויטרס

ענקית התקשורת הבריטית BT (בריטיש טלקום) ממשיכה את המסע האדיר שלה לתוך שוק הספורט המקומי, הפעם עם השקה של ערוץ ספורט 4K (אולטרה HD).

מדובר בערוץ ספורט ראשון מסוגו באירופה, והוא אמור להתחיל לשדר כבר בתחילת אוגוסט. משחק הבכורה של הערוץ החדש יהיה גביע הקהילה האנגלי בין מחזיקת הגביע ארסנל לאלופה צ'לסי, שיתקיים ב-2 באוגוסט בוומבלי.

עבור הלקוחות מדובר בערוץ פרימיום לא זול בכלל, והם יידרשו לשלם עבורו מחיר חודשי של 15 ליש"ט. אבל במסגרת התשלום תכלול החבילה גם 13 ערוצי ספורט HD שנכללים בחבילה של בריטיש טלקום וערוצים רגילים נוספים.

במסגרת שידורי האולטרה-HD ישודרו לציבור משחקי ליגת האלופות, הפרמיירליג האנגלית, הגביע האנגלי, ליגת הראגבי ומוטו-ג'יפי. יש לציין כי הטכנולוגיה תתאפשר רק לציבור המחזיק טלוויזיות התומכות ב-4k.

במהלך אוגוסט, חודש ההשקה, מתכננת BT שישה שידורי אולטרה-HD: בנוסף לגביע הקהילה ישודרו גם שלושה משחקי פרמיירליג (אחד מדי שבוע), ויומיים של שידורים מתחרות המוטו-ג'יפי בבריטניה.

בעוד תקן ה-Full HD המוכר מגיע ברזולוציה העומדת על 1920 על 1080 פיקסלים, בתקן 4K הרזולוציה עומדת על 3840 על 2160.