שורת סטארט-אפים בתחומי השיווק והפרסום הציגו בוועידת MAD

מפגש TechDate של מקאן, שנועד לחבר בין מותגים לסטארט-אפים, התקיים במסגרת ועידת MAD ■ מספר סטארט-אפים ישראליים הציגו בו פתרונות יצירתיים לצרכים המתעוררים בעולמות השיווק והפרסום

ג'ון קרני - סמנכ"ל דיגיטל MCCANN EUROPE/ צילום: איל יצהר
ג'ון קרני - סמנכ"ל דיגיטל MCCANN EUROPE/ צילום: איל יצהר

במסגרת ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange נערך מפגש TechDate - מיזם, שהוקם תחת חברת מקאן-אריקסון העולמית, במטרה לייצר חיבורים רלוונטיים בין מותגים לסטארט-אפים. מותגים מסורתיים מקימים חממות ומתחמי חדשנות, סטארט-אפים חדשים קמים, משרדי פרסום מייצרים מאיצים משלהם ומובילים תהליכי חדשנות שנועדו להטמיע את השינויים הטכנולוגיים בעולמות הפרסום והשיווק.

במפגש הציגו סטארט-אפים ישראליים חדשניים פתרונות יצירתיים לצרכים המתעוררים בעולמות השיווק והפרסום, ואת הדרכים לשנות את העולמות האלו בהתאם לצרכים המשתנים בהם. אלו הם הסטארט-אפים שהציגו בוועידת MAD:

1. Affective Markets - הוקם בשנת 2012, על-ידי ד"ר דן גנג, פרופ' דניאל להמן ואיתי אלון. הסטארט-אפ פועל בתחום ה-Predictive Marketing Insights. השירות שלו מאפשר לנבא את התגובה הרגשית הצפויה למוצר, רעיון או קונספט חדשים, ולקבל תובנות שיווקיות בכל העולם טרם השקעה בייצור המוצר והפצתו.

2. אווליטה - הוקם ב-2014 על-ידי קטיה ומרק גולדשטיין. תחום פעילותו הוא מחקר עסקי ואנליזת מידע. אווליטה הופך כל מנהל לחוקר מקצועי, שיודע לפעול בזריזות ובגמישות, ומאפשר לו לקבל תובנות מהירות ממידע. הוא מאיץ תהליכי קבלת החלטות, ובכך מייצר לארגונים יכולת תגובה מהירה לכל מצב בשוק.

3. סלסנס טכנולוגיות - הוקם על-ידי שריד סמדר ונחי נחמני ב-2002. הסטארט-אפ פועל בתחום הפתרונות בשפה טבעית באינטרנט, בסלולר ובמסרים מיידיים. הוא עושה שימוש במסרים מיידיים כמו וואטסאפ ופייסבוק מסנג'ר בשפה טבעית, כדי לקשר בין מותג וצרכן באופן אינטואיטיבי ואוטומטי.

4. MobiliBuy - הוקם בשנת 2013 על-ידי קובי דנון ומוטי לוי. הסטארט-אפ, שעוסק בתחומים Mobile commerce ו-Virtual stores, מסייע להפוך כל פרסומת, על גבי פרינט או דיגיטל, לחנות וירטואלית.

5. Wizer - הוקם ב-2013 על-ידי אלון רביד, מנו גבע, עידן גבע וחוי ענבר-לנקרי, ופועל בתחומים מחקרי שוק וסקרי שוק. הסטארט-אפ מאפשר לכל מנהל שיווק או מנהל מותג לבצע מחקר שוק אונליין במהירות ובמחיר בר-השגה, באמצעות דיגיטליזציה של עולם מחקרי השוק.

6. errnio - הוקם אשתקד על-ידי טל גורביץ', גיל טולדו ואלון כדורי, ופועל בתחום אתרים ורשתות מובייל. הוא מבקש לאפשר לבעלי אתרים לקדם חוויית פרסום ותוכן חדשנית. מוצרי החברה מנצלים כל מחוות אצבע של משתמש המבקר באתר מובייל על מנת להציע תוכן ופעולת המשך רלוונטית. בכך מאפשרת ארניו לאתרים לשפר את האינטראקציה של המשתמשים באתר ולייצר אפיק הכנסה אפקטיבי ללא באנרים מציקים.