צפו: מוצרים וגאדג'טים שיכולים לשדרג את החופשה בחו"ל

מוצר ישראלי נייד שנמצא בשוק כבר כמה שנים מייצר רשת Wi-Fi בכל מקום בעולם ■ וגם: סבוני נייר וכיור מתקפל שיאפשרו לכם לשמור על היגיינה בטיולי שטח

בתוכנית התיירות החדשה בגלובס TV, צ'ק-אין, אספנו עבורכם מספר טיפים שעשויים לשדרג את החופשה בחו"ל. החל בראוטר שמייצר אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi), ועד למוצרים שיאפשרו לכם להתנקות אחרי הארוחה בשטח.

ראוטר ה-Webbing שנמצא בשוק כבר כמה שנים ועבר לאחרונה שדרוג, מייצר רשת Wi-Fi ניידת לגלישה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים בכל מקום ללא צורך להתחבר לרשת קיימת. ניתן לחבר אותו ל-10 מכשירים במקביל, והוא עובד ב-150 מדינות במחיר של 229 שקל לחודש.

החיסרון העיקרי של המכשיר הוא שמדובר בתשלום לחודש ימים גם אם טסים לשבוע בלבד, ואולי הוא יכול להתאים יותר לקבוצה שיוצאת יחד ורוכשת אותו במשותף.

אחרי שקיפלתם את ארוחת הצהריים בטיולי שטח, אתם בטח רוצים לשטוף ידיים, נכון? ואתם כאלה שאוהבים תנאים של כיור וסבון, אז הנה פתרון אפשרי לשמירה על ההגיינה. סבוני נייר וכיור מתקפל מתוצרת sea to summit.

את הכיור אתם שולפים מהנרתיק וממלאים במים, והסבון הוא למעשה דפים קטנים שתחת מגע המים פשוט הופכים לסבון ידיים ריחני ונעים. ניתן למצוא דפי שמפו, קונדישנר ואפילו קצף גילוח. עלות מארז של 50 דפי סבון יעלה לכם 29 שקל, והכיור עולה 60 שקל.