חברת הסטארט-אפ הישראלית CallVU מדווחת היום (ד') על קבלת אישור פטנט שני ממשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) בתחום המענה הקולי הוויזואלי (Visual IVR) שבו היא עוסקת, טכנולוגיה המשמשת בעיקר מוקדי שירות.
CallVU נוסדה לפני כשלוש שנים על ידי ארבעה יזמים - אורי פארן, דורון רוטשטיין, רואי חלפון וזיו אור. החברה מפתחת את הדור הבא של מוקדי השירות: חיבור היברידי בין שיחה טלפונית לבין תוכן ותפריטים מעולם הדיגיטל. הטכנולוגיה של CallVU בעצם הופכת את השיחה למשולבת טלפונית וחזותית על גבי צג הטלפון הנייד.
באמצעות השירות הוויזואלי ניתן תוך כדי שיחת טלפון לנווט ולגלוש בקלות בתפריט האפשרויות לפני, במהלך המענה האנושי ולאחריו. ניתן למלא פרטים בקלות ובנוחות, לקבל תיעוד של השיחות האחרונות עם המוקד, לשלוח תמונות של תקלות ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.