הרשת החברתית: מי הגיע לתצוגות האופנה של קסטרו ורנואר?

וגם: היכן פגש שמעון פרס את שר התיירות של סיישל?

סוזן לנדאו גבי ואתי רוטר  / צילום: אביב חופי
סוזן לנדאו גבי ואתי רוטר / צילום: אביב חופי

מתלבשים על אמנות

רשת האופנה קסטרו השיקה אתמול (ב') במוזיאון תל-אביב לאמנות את ה-T-ART, פרויקט במסגרתו קסטרו הדפיסה עבודות אמנות של אמנים ישראלים מתוך אוסף האמנות הישראלית של המוזיאון על גבי טישרטים לנשים ולגברים.

בין האמנים: נחום גוטמן, מנשה קדישמן, יגאל תומרקין ואחרים. ועוד במסגרת הפרויקט: "חמישי ב-T" - מדי חמישי בערב במהלך אוגוסט תתאפשר כניסה חופשית למוזיאון החל מהשעה 21:00 ועד חצות.

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו; וסוזן לנדאו, מנכ"לית ואוצרת ראשית של המוזיאון קידמו אתמול את פניהם של: ליאורה עופר; משה ופנינה אדרי; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון ועופר השקעות; אילן וורד גרינבוים; משה ועידית רוזנבלום; ג'ניס ודני גילרמן; רותי ולוני הרציקוביץ; ענת ושמואל פרנקל; ד"ר שולה רקנאטי; טלי ופאר נדיר, מנכ"ל קנדה ישראל; ארנון תורן; הפרסומאי יורם אלטמן; מיכל פורר, מבעלי ניאו פארם; עו"ד מוריאל מטלון; ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל; יזם הנדל"ן שמואל עטיה; ישראלה שטיר; אלון ספן, מנכ"ל המדיטק חולון; אפי רוזנהויז; המפיק מוטי רייף; מעצבי האופנה ששון קדם; רזיאלה גרשון ויובל כספין; דנה וייס; אולסי פרי; יעל טבת קלגסבלד; הזמר אלון אולארצ'יק ואחרים. נכחו גם נציגים נוספים של משפחת קסטרו: לינה, מייסדת החברה; אריאל ואור רוטר. בתוך כך, יצרנית ומשווקת הנעליים "טבע נאות" הודיעה על שיתוף פעולה אמנותי משלה עם בית הספר בצלאל שבמסגרתו סטודנטים במכל לה לאמנות ולעיצוב ייחשפו לתעשיית הנעליים.

סוזן לנדאו גבי ואתי רוטר / צילום: אביב חופי
 סוזן לנדאו גבי ואתי רוטר / צילום: אביב חופי

שמואל וענת פרנקל / צלם: אביב חופי
 שמואל וענת פרנקל / צלם: אביב חופי

מסלול חורפי

רשת האופנה רנואר - הנמצאת בבעלותם של אלי ברקוביץ' ויוסי ברוש ומנוהלת על-ידי המנכ"ל סרג' דרעי - קיימה אתמול בבוקר בגני התערוכה תצוגת אופנה לעונת הסתיו-חורף הקרובה. לתצוגה - אותה פתחו הפרזנטורים השחקן יהודה לוי, גפן ברקאי וניבר מדר - הגיעו: חיים מילר, מנכ"ל רשת תכשיטי מילר; רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה; גלית סגל, מנכ"לית מרכזי ONE; משה רוזנבלום; ארנון תורן; ישראל יעקובי, מנכ"ל קניוני ביג; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב; גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל; עילאי ורועי מזרחי, מנכ"לי רשת האופנה רמי-לי; ערן ועפרה לוין, מבעלי קרייזי ליין; פאר נדיר, מנכ"ל קנדה-ישראל; אורי לוי, מנכ"ל גינדי השקעות; אלירן דן, מנכ"ל שיכון ובינוי; מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים; אליעזר רם, מנכ"ל קניוני אשטרום; אילן יישוע, מנכ"ל וואלה ואחרים.

פאר נדיר וירון אשל / צילום: אלירן אביטל
 פאר נדיר וירון אשל / צילום: אלירן אביטל

איים של תקווה

בזמן שמשרד התיירות הישראלי נלחם על הגדלת תקציבי השיווק של ישראל בחו"ל, שר התיירות של סיישל, אליין אנגה (Alain St. Ange), שהגיע ארצה בראש משלחת של תיירנים סיישלים, מקדם כאן את מדינת האיים הקטנה. "אנחנו כאן כדי להעביר מסר חד וברור: אנחנו רואים בישראל יעד אסטרטגי חשוב שעומד לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות. אנחנו מזמינים את התייר הישראלי לגלות את יופיה של סיישל וליהנות מקבלת פנים חמה", אמר במפגש שהתקיים אתמול עם הנשיא לשעבר, שמעון פרס, במרכז הנושא את שמו ביפו. הפמליה צפויה להיפגש גם עם נציגי תיירות ישראלים במטרה להגביר את המודעות התיירותית לסיישל.

שמעון פרס וAlain St. Ange / צילום: גיא יחיאלי
 שמעון פרס וAlain St. Ange / צילום: גיא יחיאלי

מותג משתבח

בית הקוניאק המפורסם "מרטל" חוגג בימים אלה יום הולדת 300. בחמישי האחרון, הרימו כוסית לחיי המותג הוותיק במסעדת קלארו בשרונה בתל-אביב: שגרירי "מרטל" העולמית פרנסואה פלנטה וכריסטוף פיניבסקי שהוא גם שף בעל 3 כוכבי מישלן; עדי מזרחי-שרקון, מנהלת השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון; ואורן מוסט, נשיא גולן טלקום וכן יו"ר תדמור, שסיפר כי נציגי "מרטל" הציעו את עזרתם במציאת זכיין לבית הספר הממשלתי המצוי בהליך הפרטה.

פרנסואה פלנטה, אורן מוסט וכריסטוף פיניבסקי / צילום: איציק בירן
 פרנסואה פלנטה, אורן מוסט וכריסטוף פיניבסקי / צילום: איציק בירן

שומר על פרטיות

אחרי שבשנים האחרונות נהג להתנייד במוניות של השירות שבראשו הוא עומד, מנכ"ל חברת Gett (לשעבר גט טקסי), שחר וייסר מתנייד בימים אלה ברכב פרטי. וייסר העלה לעמוד הפייסבוק האישי שלו תמונה של הרכב החדש מבית וולו - XC90 הנמכר בארץ במחיר התחלתי של כחצי מיליון שקל. בארה"ב, לשם עבר וייסר להתגורר באחרונה, הרכב נמכר במחיר נמוך בהרבה ממחירו בארץ. ומה יש ברכב הפרימיום של ולוו: מושבי חימום, מערכת עצור וסע, בלם חשמלי, מערכת לבלימה אוטומטית בתוך העיר, מערכת למניעת התנגשות בכביש מהיר, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת התראת עייפות, תצוגת תמרורים על לוח המחוונים באמצעות מצלמה קדמית, מערכת שטיפת פנסים ואפילו מסך מגע ענקי ולוח מחוונים דיגיטלי. עם חברה ששווה 2-3 מיליארד דולר, וייסר בהחלט יכול להרשות לעצמו להתפנק בצעצוע כזה, אם כי תמוה שהחליט לוותר על נסיעה במוניות של גט טקסי, בטח אחרי שניסה בעבר להניא אנשים מלהחזיק רכב. בראיון למגזין G של "גלובס" במרץ אשתקד, אמר וייסר: "תחזוקת הרכב היא משהו שאנשים בכוונה ובמודע לא רוצים להתוודע אליו. ברגע שקנית רכב ושמת 100 אלף דולר, אחר כך יש לך פחת ותחזוקה שוטפת, אבל מה שאנשים זוכרים זה את הדלק. ואיפה החניה, הביטוח, הטיפולים? אף אחד לא עושה את החשבון הזה. האלטרנטיבה זולה הרבה יותר. המטרה שלנו כרגע היא להביא כל מי שנוסע בפרייבט או בליסינג לענף המוניות".

שחר וייסר / צילום: איל יצהר
 שחר וייסר / צילום: איל יצהר