רשת ההמבורגרים אגאדיר שוב מסעירה את הרשת עם קמפיין פרסום פרובוקטיבי חדש, ונראה כי המפרסמים השיגו את מטרתם: שיח ער. תגובת הגולשים: הצהרה שלא ידרכו עוד בסניפי אגאדיר.

באגאדיר מנסים לקדם את התפריט החדש שלהם תחת הסלוגן "טעם עשיר", ולשם כך בחרו בקמפיין בו נראית בחורה יפהפייה עם איש מבוגר, מה שמזכיר "שוגר-דדי". המסר - נשים יפות נמשכות לכסף - עורר את חמתם של גולשים רבים.

קמפיין אגאדיר / צילום: יח

"מתי כבר תלמדו שבשביל לפרסם את המוצר שלכם - במקרה הזה המבורגר - אין צורך ולא כדאי להשפיל ולבזות נשים?! פרובוקציה זולה לשם הפרובוקציה לא עובדת עליי, ולי אין שום כוונה להגיע שוב לאגאדיר לעולם. פשוט גועל נפש!‎", כתב אחד הגולשים בדף הפייסבוק של אגאדיר.

ברשת יש גם מי שפרסם תמונת מחאה על בסיס הפרסומת של אגאדיר, וכך היא נראית:

קמפיין אגאדיר / צילום: יח

גולשת אחרת כתבה: ‎"להבא, נסו לשנן את המשפט: 'יש דבר כזה פרסום שלילי'".‎ גולשת אחרת כתבה בדף הפייסבוק של אגאדיר: "‎המבורגר בינוני, שירות גרוע, וחמור מכך - אתם סקסיסטיים, שוביניסטיים ודוחים‎".

תגובות נוספות של גולשים כללו גינויים וביקורות ואפילו קריאות להחרים את הרשת:

■ "‎מקווה שמערכות היחסים של אנשי חברת הפרסום ושל בנותיהן מוצלחות יותר מאשר מערכת היחסים המוצגת בפרסומת".‎

■ ‎"לא מקובלת עליי השוואה של אישה בלבוש מינימלי להמבורגרים. ההחפצה הזו לא ראויה ומעמידה אתכם במקום מאד נמוך ודוחה. הפסדתם לקוח".

■ "‎הגיע הזמן להגיד סליחה, טעינו. אפילו שזה לא מקובל במציאות הישראלית".

■ "‎חרא של פרסומת שמוזילה את כבוד המין הנשי. אז נוזיל את ערך הרשת שלכם ונפסיק לבוא, כי יש גבול".‎

■ ‎"גועל נפש. לא בטוחה אם הפרסומת שלכם היא יותר מבזה או מביכה. כף-רגלי לא תדרוך אצלכם לעולם".‎

■ ‎"נוראים, לא אוכל שם בחיים! האוכל שם דוחה, המלצרים מזעזעים, והפרסומים שלהם גועליים. לא רוצה לדרוך שם לעולם! איכס!‎".

הביקורות מלוות בהורדת ביקורות באתרים מחוץ לפייסבוק, כמו למשל ב-TripAdvisor.

זו ממש לא הפעם הראשונה שאגאדיר בוחרת בקמפיין פרובוקטיבי כדי לעורר עניין. ב-2010 השיקה הרשת לוח שנה בו צולמו עובדות אגאדיר בלבוש פרובוקטיבי בחדרי השינה שלהן, וגם אז המהלך גרר תגובות נזעמות מצד ארגוני נשים וגולשים רבים.