להרוויח כסף בלי לשחק (לפחות חצי עונה)

ארדה טוראן לא יוכל להופיע במדי ברצלונה לפחות עד ינואר, בשל האמברגו שהטילה פיפ"א על פעילות המועדון בשוק ההעברות; אבל זה לא ימנע ממנו להרוויח בינתיים כסף גדול - ולהיות שותף גם לבונוסים שישולמו עבור זכייה בתארים

ארדה טוראן מוצג בברצלונה / צלם: רויטרס
ארדה טוראן מוצג בברצלונה / צלם: רויטרס

ארדה טוראן, קשר הרכש הטורקי של ברצלונה (הגיע הקיץ מאתלטיקו מדריד עבור 34 מיליון אירו, סכום שעשוי להאמיר בעוד כמה מיליונים בהתאם לעמידה ביעדים של בארסה), לא יוכל לשחק במועדון הקטאלוני לפחות עד ינואר. זאת בשל האמברגו שהטילה פיפ"א על פעילות הקבוצה בשוק ההעברות.

כך או כך, טוראן צפוי לגרוף מענקי הישגים לא רעים בכלל מברצלונה. ה"דיאריו גול" מפרסם כי זכייה בתארים תעניק לו בונוסים בסך 3 מיליון אירו לשכר - אפילו אם תרומתו להשגתם תהיה פחותה משל יתר חבריו לקבוצה, בשל הישיבה בצד לפחות עד חודשי החורף.

שכר הבסיס של טוראן אמור לעמוד העונה על 8 מיליון אירו (ברוטו), לפי הדיווח. כהשוואה, באתלטיקו הוא קיבל 6.5 מיליון אירו אשתקד.

אגב, בעונה הקודמת, בה זכתה ברצלונה בטרבל - קיבלו שחקניה בונוסים כוללים, מחוץ לשכר הבסיס, בסך 48 מיליון אירו: 23 מיליון עבור ליגת האלופות, 20 בגין הליגה הספרדית, ועוד 5 תמורת הגביע הספרדי.