כנס הג'רני 2015: איך יראה הבנק של המחר?

חלק מהשאלות בהן ידון מושב מיוחד בכנס של פירמת הייעוץ EY וגלובס בנושא טכנולוגיות פיננסיות - הדור הבא: האם עולם הפיננסים נגיש יותר לקהל הרחב? האם החידושים הפיננסיים באמת מיטיבים עם ההמונים?

כנס ג'רני / צילום: סטודיו ארט - שאולי לנדנר
כנס ג'רני / צילום: סטודיו ארט - שאולי לנדנר

תעשיית השירותים הפיננסיים משתנה נוכח תמורות ושינויים טכנולוגיים בעולם "סופר מקושר". תחומים שבעבר היו בבעלות בלעדית של שחקנים פיננסים מסורתיים, כגון הלוואות, מימון אשראי, תשלומים ומשכנתאות, מעוצבים היום על ידי חברות טכנולוגיה. איך יראה הבנק של המחר? האם עולם הפיננסים נגיש יותר לקהל הרחב? האם החידושים הפיננסיים באמת מיטיבים עם ההמונים?

העולם העסקי והפיננסי נדרש להתאים עצמו למציאות החדשה - טכנולוגיות פיננסיות מבוססות P2P בתחומי ההלוואות והאשראי, יכולת בדיקת סיכון האשראי (CREDIT RISK) באמצעים טכנולוגיים על בסיס המידע הרב שנמצא ברשתות החברתיות, תשתיות פיננסיות מבוססות רשת, פלטפורמות מסחר אלטרנטיביות ומוצרים התפורים למידותיהם וצרכיהם של הלקוחות, הקטנים והגדולים, מגדילים את התחרות הפיננסית הגלובאלית ומכתיבים מחדש את חוקי המשחק.

אלו רק חלק מהשאלות בהן ידון מושב מיוחד בכנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ EY וגלובס בנושא טכנולוגיות פיננסיות - הדור הבא. את המושב ינחה אביעד איל מ-Entree Capital וישתתפו בו ד"ר יואב אינטרטור, סמנכ"ל טכנולוגיות, בנק הפועלים; ערן ברקת, שותף, קבוצת BRM; אילית גלר, מייסדת ומנכ"לית, TradAir; אורן לוי, מנכ"ל, Zooz וניר קלר, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות, BlueVine.

כנס ה-JOURNEY יתקיים ב-15 באוקטובר 2015 במלון הילטון תל-אביב. לפרטים והרשמה - לחצו כאן