הרשת החברתית: מי הגיע להשקת חנות הקונספט של SABON במנהטן?

וגם: מי הגיע להשקת הבשמים החדשים של המותג אדידס אוריג'ינל?

רונן זוהר ומורן אטיאס / צילום: דור מלכה
רונן זוהר ומורן אטיאס / צילום: דור מלכה

סבון בינלאומי

בשבוע שעבר נחנכה חנות הקונספט של רשת SABON במנהטן, ניו-יורק. זוהי החנות ה-17 של המותג בארה"ב והחנות ה-154 של המותג בעולם.

לרגל השקת החנות הגיעו לגזור את הסרט, באירוע שהפיק זאביק דרור, איש יחסי הציבור של המותג: רונן זוהר, מנכ"ל רשת SABON העולמית, יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק בחברה, וחזי רותם, מנכ"ל SABON ניו-יורק, שלא שכחו להזמין כמה ישראליות בינלאומיות לאירוע, בהן: איילת זורר; מורן ושני אטיאס; בר פאלי ושי-לי שינדלר.

גם הפרסומאי גדעון עמיחי, שמחלק את זמנו בין משרדי הפרסום שלו בישראל ובניו-יורק, הגיע לפרגן לחברה שנמנתה בעבר על לקוחותיו בעבר לישראל. נילי שלו, הנספחת הכלכלית מטעם משרד הכלכלה בניו-יורק, הגיעה אף היא לאירוע.

רונן זוהר ומורן אטיאס / צילום: דור מלכה
 רונן זוהר ומורן אטיאס / צילום: דור מלכה

ממציאות ויוזמות

ארגון stand with us, שמנסה לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם, קיים בסוף השבוע (חמישי), מפגש תחת השם "WIT- Women innovation technology", במטרה לספר את סיפורה של ישראל דרך העיניים של נשים יזמיות. המפגש נערך בשיתוף היזמות הנשית WMN, בראשות מרב אורן.

במהלך השבוע האחרון ביקרו בישראל נשים יזמיות מהודו, ארה"ב, גרמניה, רוסיה, פולין וסין, שנפגשו עם יזמיות מצליחות ובקרו במרכזי היי-טק בנצרת, בתל-אביב ובירושלים.

הנשים נפגשו עם וונדי זינגר, מנכ"לית Startup Nation Central; עם נרקיס אלון, מייסדת Elevation מבית חממת נילסן; ועם יעל ויזל, מנכ"לית Zeekit; וביקרו במרכז מסחור הפטנטים של אוניברסיטת תל-אביב, במרכז המבקרים של הבורסה לניירות ערך בתל-אביב ועוד.

שיאו של המפגש היה בתחרות בין 9 סטראט-אפים, והזוכה בו הוא הסטראט-אפ הישראלי Trench של היזמית עדי שמש, שהוא רשת חברתית שנועדה לשפר ולשנות את חוויית קניית בגדים לנשים על-ידי שיתוף הדדי של מה שיש להן במלתחה.

בחבר השופטים ישבו: מרב אורן; ג'וני סאקס, שותף מנהל בקרן ג'נסיס; קרין מאיר-רובינשטין, מנכ"לית IATI ; חנה רדו, יו"רית מקאן וואלי; חנה פרי זן, יו"רית דירקטוריון פעילים ניהול תיקי השקעות; ודב רוזנאו, מנהל פיתוח עסקי במשרד עורכי הדין GKH, אשר גם העניק את הפרס.

סאקס, מאיר-רובינשטיין, פרי זן, רדו, אורן ורוזנאו / צילום: stand with us
 סאקס, מאיר-רובינשטיין, פרי זן, רדו, אורן ורוזנאו / צילום: stand with us

רימונים ותמרים בעכו

מועדון הרימון, מועדון החברים של רשת מלונות רימונים, כבר בן 3, ולכבוד האירוע החליטו סמדר נמרודי-רינות, יו"רית הדירקטוריון של הרשת; ערן קויאטק, מנכ"ל הרשת; צביקה אולשביצקי, מבעלי מלון רימונים חוף התמרים; ודודי בן-גל, מנכ"ל מלון רימונים חוף התמרים עכו; לארח בסוף השבוע האחרון את חברי מועדון הרימון, במלון רימונים חוף התמרים בעכו.

סוף השבוע נפתח בקבלת-פנים ובארוחת ערב. בתוכנית האמנותית: מופע סטנד-אפ של נדב אבקסיס, מסיבת קיץ כוכבות שנות ה-70, שרי ורותי נבון; קבלת שבת עם שלמה בר והברירה הטבעית ושלל אטרקציות נוספות.

הנהלת הרשת ניצלה את המעמד וציינה גם את מינויו של עופר שטרית לסמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות רימונים.

נדב אבקסיס וערן קויאטק / צילום: בן פרידמן
 נדב אבקסיס וערן קויאטק / צילום: בן פרידמן

דוידי ולאוטמן אוצרות

ביום חמישי בערב, נפתחה בגלריה רוארט, תערוכת עבודות אמנות שאצרו שירה דוידי ודורית לאוטמן, בשם Signal to Noise. הגיעו להתרשם: אבי ואתי נאור; רונן וזוהר בראל; חן ותמי למדן; אברהם ואילנה ביגר; אריה מינטקביץ'; חיים ודורה מר; איציק וטלי בן-בסט; צקי רוזנפלד; טלי יעקובי; חיים ויהודית הייטנר; ואחרים.

נעם ודורית לאוטמן, שירה וישי דוידי / צילום: אביב חופי
 נעם ודורית לאוטמן, שירה וישי דוידי / צילום: אביב חופי

סוף שבוע אורבני

אדידס אוריג'ינל (Adidas Original), מותג הספורט האורבני, המיוצג בישראל על-ידי קבוצת דנשר, השיק בסוף השבוע (ו') את הבשמים החדשים לנשים ולגברים תחת השם: "Born Original".

קפה נוגה הוותיק בתל-אביב, שממוקם בפינה המחוספסת של אלנבי ופינסקר נבחר כלוקיישן להשקה, והציע לאורחים את כל מה שצריך לצהרי שישי קיציים: תחרויות סנוקר, אוכל רחוב, גלידות ואלכוהול, כמתבקש מאירוע קוקטייל בשישי בצהריים.

הגיעו לרחרח אורבניות ספורטיבית: רון ברק, מבעלי קבוצת דנשר, ובתו יהלי ברק; רמי בן-זקן, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בחברה; נועה ויינפרס וקרן דסקל-נתן, מנהלות שיווק בדנשר; רותי סלמון-גולדברג, מנכ"לית חברת אס.סי. ג'ונסון; חזי חממה, מנהל סחר ברשת סופר-פארם; משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של בורגראנץ'; העיתונאים יואב לימור ואביב פרנקל; ואחרים.

ועוד קצת אדידס: ברשת העולמית התקיים בסוף השבוע (שבת) סיבוב מכירה נדיר של דגם BOOST YEEZY 350, הדגם השלישי של שיתוף-הפעולה של החברה עם הזמר, ואושיית האופנה קניה ווסט, שיפיע בארץ בסוף ספטמבר.

המכירה התקיימה בכול העולם באותו הזמן, ובארץ היא התרחשה בשני מוקדים במקביל: בחנות אדידס ברחוב שינקין בתל-אביב, ובסניף פקטורי 54 בנמל תל-אביב. בשישי בלילה פרסמה אדידס ישראל על נקודת מכירה סודית נוספת (פופ-אפ) בדרום העיר, וגם עליה פשטו המעריצים.

מחיר הדגם, 900 שקל, לא הרתיע את המכורים, ותוך 40 דקות אזל מלאי הנעליים כליל, והותיר רבים מאוכזבים, שייאלצו להסתפק בהופעה.

 יהלי ורון ברק / צילום: ראובן שניידר
  יהלי ורון ברק / צילום: ראובן שניידר