פסטיבל גיקון חוזר: מדפסת חומוס ובטטה על גלגלים

האירוע השנה הוא ה-11 במספר, כאשר בשנים הקודמות ייצרו המשתתפים בגיקון מדפסת חומוס, בטטה שנוסעת על גלגלים ועגלת תינוקות ש"יורה" טילים

מדפסת חומוס שפותחה ב GeekCon / צילום: טל דואק
מדפסת חומוס שפותחה ב GeekCon / צילום: טל דואק

מאות חובבי טכנולוגיה מהארץ והעולם צפויים להשתתף בסוף השבוע הבא (חמישי עד שבת) באירוע GeekCon 2015. גיקון הוא האקתון שנמשך 52 שעות ברצף שבו מתכנסים מתכנתים, מעצבים ומדענים כאשר המטרה המוצהרת שלהם היא "לייצר טכנולוגיות לא שימושיות".

האירוע השנה הוא ה-11 במספר, כאשר בשנים הקודמות ייצרו המשתתפים בגיקון מדפסת חומוס, בטטה שנוסעת על גלגלים ועגלת תינוקות ש"יורה" טילים. את האירוע מארגנים אדן שוחט, מייסד שותף בקרן ההון סיכון Aleph, אילן גרייצר, מייסד שותף של חברת הגיימינג Funtactix וגילי צגלה, המייסד והמנכ"ל של חברת Novawind. "חלק מהתפקיד שלנו הוא לסייע בבניית הדור הבא של היוצרים, היזמים ו'האנשים שעושים', שיבואו עם הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים הבאים", אמרו המייסדים.

למרות שגיקון הוא אירוע לא מעונב, בלשון המעטה, התוצרים שלו רציניים. מארגני האירוע מעריכים כי הפלטפורמה הובילה להקמת מספר חברות סטארט-אפ שבתורן ייצרו פעילות עסקית בהיקף של יותר מ-160 מיליון דולר. "יש סיכוי טוב שמהפעילות המשותפת, במהלכה יתבצע תרגום יישומי לרעיונות מופשטים יותר, יצמחו מוצרים, טכנולוגיות ופתרונות טכנולוגיים שניתן יהיה לחשוב על פיתוחם העסקי", אומרים היזמים. האירוע זוכה לחסות מענקיות טכנולוגיה בהן פייסבוק, גוגל, דויטשה טלקום ועוד.

ניתן להירשם לאירוע ב-http://signup.geekcon.org.