יונה לייבזון עוברת מגל"צ לחדשות 2: תשמש ככתבת רווחה

לייבזון, הכתבת הכלכלית של גלי צה"ל, תחליף את העיתונאי חיים ריבלין, שיתמקד מעתה בעריכת תחקירים למהדורה המרכזית

הכתבת הכלכלית של גלי צה"ל, יונה לייבזון, עוברת לחברת החדשות של ערוץ 2, שם תשמש ככתבת חברה ורווחה. ל"גלובס" נודע כי לייבזון תחליף את העיתונאי חיים ריבלין, שסיקר עד כה את התחום ויתמקד מעתה בעריכת תחקירים למהדורה המרכזית.

לייבזון, 26, החלה את דרכה בתחנה הצבאית גלי צה"ל ככתבת עלייה וקליטה. בהמשך סיקרה את תחומי איכות הסביבה והפנים, ומזה 6 שנים היא מסקרת את תחום הכלכלה ועומדת בראש הדסק הכלכלי של גלי צה"ל. כמו כן היא מגישה את התוכנית "יהיה בסדר" עם אביב לביא.

לייבזון מסרה כי היא "מודה לירון דקל ולכל החברים בגלי צה"ל על ההזדמנות שניתנה לי. גלי צה"ל הייתה הרבה מעבר למקום עבודה עבורי, ואני נרגשת לקראת האתגר הבא בחברת החדשות המובילה בישראל".

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, מסר: "יונה היא עיתונאית מצויינת שבקיאה מאוד בענייני כלכלה לצד רגישות חברתית גבוהה, ואני בטוח שהיא תוביל את חדשות 2 להישגים".

ירון דקל, מפקד גלי צה"ל, מסר כי "אני משוכנע שיונה לייבזון תתרום רבות למערכת חדשות 2, כפי שעשתה במשך 8 שנים בגלי צה"ל בשלל תפקידים עיתונאים שמילאה בתחנה. אני מבקש לאחל ליונה הצלחה רבה בתפקידה החדש, ואני בטוח כי דרכינו המקצועיות עוד יצטלבו גם בעתיד.

"עזיבתה של יונה לכלי תקשורת מוביל בישראל היא הוכחה נוספת לאיכותם של אנשי גלי צה"ל, אשר עושים חיל גם מחוץ לתחנה בתפקידים עיתונאים שונים. יונה הייתה חלק מדור העתיד של התחנה, ובמעברה לערוץ 2 היא בהחלט מוכיחה כי היא קורצה מהחומר העיתונאי האיכותי ביותר".