הוט מובייל במבצע לחגים על שיחות לחו"ל: 69 אגורות לדקה

מחיר חבילת שיחות והודעות ללא גלישה תעלה 69 שקל פלוס 69 אגורות לדקה או הודעה ■ מחיר חבילה עם גלישה בנפח חצי ג'יגה תעלה 99 שקל פלוס 69 אגורות לדקה או הודעה

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

חברת הוט מובייל הודיעה היום (א') על מבצעים חדשים ללקוחות הטסים לחו"ל בתקופת החגים. החברה התחדשה בפתרון שמפסיק את תופעת השיחה החוזרת למתקשרים מחו"ל, לפיה לקוח שמתקשר מחייג וממתין עד שהשיחה חוזרת אליו מישראל; וכעת השיחה תצא מחו"ל כשיחה רגילה.

החברה משלבת במבצעים בין גלישה ושיחות, כאשר לפי החברה מדינות היעד מכסות 85% מהיעדים אליהם טסים הישראליים, ובהם ארה"ב, קנדה, מדינות באירופה, רוסיה, תאילנד ועוד.

החבילות החדשות בנויות מתשלום קבוע פלוס שיחה בעלות של 69 אגורות לדקה. לטענת החברה, החבילות מוזילות את השיחות מחו"ל בצורה משמעותית עד 40%, אך כדאי ומומלץ להשוות בין האפשרויות השונות המוצעות בשוק.

מחיר חבילת שיחות והודעות ללא גלישה תעלה 69 שקל פלוס 69 אגורות לדקה או הודעה. מחיר חבילה עם גלישה בנפח של חצי ג'יגה תעלה 99 שקל פלוס 69 אגורות לדקה או הודעה.

המבצע אינו מוגבל בזמן, כך שסביר להניח שהוא יימשך גם לאחר החגים. בנוסף, מי שמצטרף דרך האתר של החברה, יוכל לקבל הנחה על המחיר הקבוע בחבילה.