אלה הנכסים במיליוני שקלים שהמדינה החרימה מביטון ואברג'יל

יאכטה, שעון קרטייה, טבעת ב-75 אלף שקל, 3 סוסים וכן מניותיו של יאיר ביטון בחברת ב. יאיר ■ ביטון ואברג'יל נאשמים בהלבנת הון

הפרקליטות תחלט רכוש בשווי מיליוני שקלים השייך ליצחק אברג'יל, יאיר ביטון וחבריהם. בין היתר מדובר ביאכטה, שעון קרטייה, טבעת זהב משובצת יהלומים, 3 סוסים וכן את מניותיו של יאיר ביטון בחברת ב. יאיר.

לצד כתב האישום החמור שהגישה היום (א') הפרקליטות נגד ביטון, אברג'יל ושאר הנאשמים בתיק, היא הגישה בקשה לחילוט רכוש של הנאשמים בהתאם לחוק איסור הלבנת הון. הבקשה חושפת את אורח החיים הנהנתני והראוותני ממנו נהנו אברג'יל, ראש ארגון הפשיעה, וביטון, הבעלים של חברת הנדל"ן הציבורית ב. יאיר.

בבקשה מבקשת הפרקליטות לחלט טבעת זהב משובצת אבנים בשווי של 75 אלף שקל אשר נתפסה בבית בו מתגוררת רעייתו של אברג'יל, שעון יד בצבע זהב מסוג pasha de cartier משובץ אבנים כולל רצועה שחורה ואבזם זהוב בשווי 40 אלף שקל אשר נתפס בבית רעייתו של אברג'יל וכן דירה השייכת לאברג'יל.

מביטון מבקשת הפרקליטות לחלט את מניות השליטה שלו בחברת ב. יאיר המוערכות בכ-58 מיליון שקל וכן כל דיבידנד שלו יהיה זכאי בזכות הבעלות. כמו כן היא מבקשת לחלט מביטון יאכטה מסוג Boston Waler.

מנאשם נוסף, שמעון בלולו, מבקשת הפרקליטות לחלט זכויות בנכסי נדל"ן בבת-ים, ראשון-לציון וכפר-סבא בשווי כולל של כ-20 מיליון שקל.

בנוסף מבקשת המדינה לחלט 3 סוסים השייכים לחניתה פינס, נאשמת נוספת בפרשה, המוערכים על-ידה בשווי של כ-100 אלף שקל.