אייל גולן מאיים בתביעה בסך 500 אלף שקל נגד אחינועם ניני

בשיחה שצוטטה באתר ynet ציינה ניני מעשים שגולן עשה לדבריה, ואשר בגינם הציבור מחל לו - בעוד שלה מתקשים למחול על התבטאויותיה הפוליטיות ■ גולן: הדברים שייחסה ניני הם "עובדות כוזבות שאין בהן כל אמת"

אייל גולן / צילום: יוסי כהן
אייל גולן / צילום: יוסי כהן

הזמר אייל גולן מאיים בתביעה על לשון הרע נגד הזמרת אחינועם ניני בעקבות דברים שאמרה, לכאורה, במהלך מפגש שקיימה עם תושבי היישוב נתיב העשרה. בשיחה, שצוטטה באתר האינטרנט ynet, ציינה ניני מעשים שגולן עשה לדבריה, ואשר בגינם הציבור מחל לו, בעוד שלה מתקשים למחול על התבטאויותיה הפוליטיות.

גולן טוען כי לא ביצע את המעשים המדוברים מעולם. לדבריו, במכתב ששלח מטעם עורך דינו שי אליאס, הדברים שייחסה ניני לגולן במפגש ובדיווח אודותיו, הם "עובדות כוזבות שאין בהן כל אמת". בשנת 2013 החלה המשטרה בחקירה בחשד כי גולן ואביו בעלו בהסכמה נערות קטינות. בעוד שאביו הורשע ונשלח לכלא לשנתיים, התיק נגד גולן נסגר מחוסר ראיות ונטען כי כמה מהעדות נגדו שיקרו בחקירתן.

גולן כיוון בהתחלה את החצים גם כלפי כלי התקשורת, אולם שם תיקנו את הידיעה המדוברת וריככו אותה. לדבריו, נזקיו בעקבות האייטם נאמדים "לצורכי פשרה בלבד בסך של 500 אלף שקל".

באתר ynet סירבו להגיב. מנהלה של אחינועם ניני מסר בתגובה, כי "הכל בסדר, יש פה רצף של אי הבנות, לאף אחד לא היה רצון לפגוע באף אחד". עו"ד שי אליאס הכחיש באוזני "גלובס" כי קיבל פנייה מאנשיה של ניני ואף לדבריו לא קיבל התייחסות למכתבו וכעת הוא נערך להגשת התביעה גם מחר.