מורי ארקין יצביע נגד הצעת הרכש של מיילן לפריגו

ארקין מעריך כי ב-2016 פריגו תיסחר במחיר של 190 דולר למניה - לעומת ההצעה של מיילן שעומדת על כ-187 דולר למניה ■ ארקין: "לרוב, כשחברה טובה נרכשת, מדובר בפרמיה משמעותית. במקרה שלנו, היא זניחה, אם בכלל"

מורי ארקין / צילום: תמר מצפי
מורי ארקין / צילום: תמר מצפי

מורי ארקין, אחד מבעלי המניות הדומיננטיים בפריגו, שבעבר כיהן כסגן יו"ר החברה, יצביע בשבוע הבא נגד ההצעה של מיילן לרכוש את החברה תמורת 27 מיליארד דולר. לדבריו, המחיר נמוך מדי. כך מדווחת הערב (ה') סוכנות "רויטרס".

מוקדם יותר השבוע הודיעה מיילן כי היא תפנה ישירות למשקיעי פריגו בהצבעה הצפויה ב-14 בספטמבר, לאחר שדירקטוריון החברה דחה את ההצעה באפריל. מיילן מנסה להשתלט על פריגו מזה מספר חודשים, אך דירקטוריון פריגו מתנגד בתוקף לעסקה, בטענה שהיא מעריכה את החברה בחסר.

ארקין מעריך כי ב-2016 פריגו תיסחר במחיר של 190 דולר למניה - לעומת ההצעה של מיילן שעומדת על כ-187 דולר למניה. ארקין אמר כי "לרוב, כשחברה טובה נרכשת, מדובר בפרמיה משמעותית. במקרה שלנו, היא זניחה, אם בכלל".

מיילן הודיעה רשמית על כוונתה להשתלט על פריגו בחודש אפריל, ולאחר שבעלי המניות של מיילן אישרו בסוף אוגוסט את העסקה, אתמול הודיעה החברה כי תגיש את הצעת הרכש המחייבת ב-14 בספטמבר (כמתחייב לפי לוח הזמנים המשפטי).

מוקדם יותר היום נודע כי גם מיטב-דש יתנגד להצעת הרכש של מיילן לפריגו.