טבע ו-IBM ישתפו פעולה בתחום המידע הרפואי בענן

מטרת השותפות תהיה למסחר פתרונות e-Health להפצה ברחבי העולם, בכדי להביא להשפעה חיובית על מטופלים וספקי בריאות בעולם

חברת טבע / צילום: רויטרס
חברת טבע / צילום: רויטרס

שתי הענקיות טבע   ו-IBM  ישתפו פעולה בתחום המידע הרפואי בענן (e-Health) על גבי פלטפורמת הענן של Watson Health מבית IBM. מטרת השותפות תהיה למסחר פתרונות מידע רפואי להפצה ברחבי העולם, בכדי להביא להשפעה חיובית על מטופלים וספקי בריאות בעולם. הפתרונות יסייעו למיליוני אנשים ברחבי העולם, הסובלים מממחלות מורכבות וכרוניות כגון אסתמה, כאב, מיגרנה ומחלות ניווניות.

בנוסף, צוות מחקר משותף לטבע ול-IBM ייעזר ב-Big Data ובטכנולוגיית "מכשירים לומדים" בכדי ליצור מודלים עבור המחלות ופתרונות טיפוליים מתקדמים.

גיא הדרי, סמנכ"ל בכיר ומנהל מערכות המידע של טבע: "טבע בוחנת באופן פעיל את האבולוציה של תחום ה-e-health עם מיקוד חזק במימוש צרכים חדשים וללא מענה. פלטפורמת הענן של IBM Watson Health תספק תשתית חזקה אשר על גביה נוכל לממש חזון זה. באמצעות בנייה על גבי פלטפורמת הענן של Watson Health, אנו מאמינים כי טבע תהיה בעמדה ייחודית לשים את המידע והתובנות הטובים ביותר בידי רופאים, צוותים טיפוליים ומטופלים, להעצים את אופטימיזציית הטיפול עבור יחידים ואוכלוסיות על פני הספקטרום של מחלות כרוניות וחריפות. Watson טומנת בחובה את ההבטחה לספק לטבע תובנות טובות יותר, פידבק בזמן אמת ואופציות לשיקול דעת הקלינאים, אשר ישפרו את בריאות המטופל".