מונאקו, לברקוזן, אברטון - החסויות של EZTrader הישראלית

החברה למסחר באופציות בינאריות, שרשומה בקפריסין ונוסדה ע"י ישראלים, ביניהם חבר הנהלת הפועל ת"א לשעבר שמעון ציטרון - חתמה על הסכם חסות חדש בצרפת

א.ס מונאקו / צלם: רויטרס
א.ס מונאקו / צלם: רויטרס

עסקת חסות חדשה ל-EZTrader, חברת המסחר אונליין באופציות בינאריות, שנוסדה על-ידי ישראלים (ורשומה בקפריסין תחת רישיון של רשות רגולציית העסקים המקומית CySEC): תשמש כנותנת חסות משנית של א.ס מונאקו מהליגה הצרפתית.

במסגרת העסקה, EZTrader תקבל חשיפה על שילוט אלקטרוני במשחקיו של מועדון הצמרת, שנמצא בבעלות האוליגרך דמיטרי ריבולובלב; בנוסף, החברה תפיק חומרים פרסומיים משותפים עם מונאקו, והלוגו שלה יופיע על לוח הראיונות של הקבוצה.

בכך תצטרף מונאקו למספר קבוצות מוכרות מהכדורגל האירופי - ביניהן אברטון האנגלית ולברקוזן הגרמנית - שמקבלות חסות מ-EZTrader. גם AIK השבדית נמצאת ברשימה, כמו גם קבוצת הנשים של וולפסבורג מגרמניה.

שמעון ציטרון, חבר הנהלת הפועל ת"א בכדורגל לשעבר ומנכ"ל EZTrader, מסר בהודעה לעיתונות: "השותפות הזאת משקפת את המחויבות של שני הגופים למקצוענות, מנהיגות והצלחה. מונאקו ו-EZTrader הם שניהם מותגים מובילים, פופולריים מאוד ובעלי מוניטין בצרפת, אירופה ובכלל. EZTrader מעוניינת להמשיך להרחיב את האחיזה שלה בצרפת ובשווקים האירופיים".

EZTrader נסחרת בבורסה בניו יורק (OTCMKTS:EZTD) לפי שווי של 11.78 מיליון דולר. את חצי השנה שהסתיימה ב-30 ביוני 2014 היא סיימה עם הכנסות של 7.95 מיליון דולר והפסד נקי של 1.31 מיליון דולר. בארבע השנים 2010-2013 הצטבר ההפסד שלה ל-9.85 מיליון דולר.