מעריץ של הדוגמנית בר רפאלי התאבד ביום חתונתה

במשך שנים המעריץ בן ה-37 פרסם פוסטים אובססיביים ברשתות החברתיות סביב הדוגמנית, ברובם טען בעיקשות כי רפאלי היא אשתו האמיתית וכי היא "נחטפה" ממנו ע"י עדי עזרא

בר רפאלי ועדי עזרא / צילום: אביב חופי
בר רפאלי ועדי עזרא / צילום: אביב חופי

פחות משבוע עבר מאז שנישאה בר רפאלי לעדי עזרא, והאווירה השמחה סביב החתונה של הזוג המסוקר נגדעה באחת, כשנודע כי מעריץ מושבע של רפאלי שם קץ לחייו ביום חתונתה.

ל-mako נודע כי המעריץ, שציין ביום חתונתה של רפאלי את יום הולדתו ה-37, נמצא ללא רוח חיים בדירתו בפתח-תקווה, כשגופתו התגלתה מספר ימים לאחר ההתאבדות.

במשך שנים המעריץ פרסם פוסטים אובססיביים ברשתות החברתיות סביב הדוגמנית, ברובם טען בעיקשות כי רפאלי היא אשתו האמיתית וכי היא "נחטפה" ממנו על-ידי עזרא.

זו איננה הפעם הראשונה שהמעריץ המנוח טען כי הוא נשוי לכוכבות מפורסמות. בעבר טען כי הוא נשוי לכוכבת עולמית, ובהמשך הציג טענה דומה כלפי כוכבת ישראלית אחרת.

במשך תקופה ארוכה המעריץ הטריד את הכוכבת בהודעות ובשיחות טלפון, כשטען שוב ושוב כי היא אשתו החוקית וכי מנסים להפריד ביניהם בכוח. הכוכבת התלוננה במשטרה, שפתחה חקירה בנושא וגילתה כי קירות ביתו של המעריץ כוסו בתמונות של הכוכבת. החקירה נסגרה בהמלצת המשטרה לשלוח אותו להסתכלות פסיכולוגית.

אותו מעריץ דווקא היה מטופל באופן פסיכיאטרי, נטל כדורים ואף התאשפז לא אחת. בסביבתו טוענים כי סבל מילדות רוויית הצקות והקנטות שבודדו אותו מהסביבה.

בימים אלה משפחתו יושבת שבעה.