כמה הכנסות מביאים 80 אלף צופים?

אינטר אירחה את יובנטוס לעיני 79,154 אוהדים בסן סירו, במה שסידר לה הכנסת שיא עונתית של 3.74 מיליון אירו ■ "אתיחאד" מכחישה כי חתמה על הסכם חסות ראשי עם המועדון

אינטר מול יובנטוס, סרייה A, ליגה איטלקית / צלם: רויטרס
אינטר מול יובנטוס, סרייה A, ליגה איטלקית / צלם: רויטרס

79,154 הצופים שנדחסו אתמול (א') לאצטדיון הסן סירו לצפות ב"דרבי ד'איטליה" בין אינטר לאלופה יובנטוס אולי התאכזבו מהתוצאה על המגרש (0-0), אבל לפחות הם סידרו למארחת הכנסה נאה: על-פי הפרסומים בארץ המגף, ההתמודדות סידרה ל"נראזורי" הכנסה בסך 3,740,151 אירו. כך מפרסם אתר calcioefinanza.it.

מדובר בשיא עונתי עבור אינטר, כולל משחק הדרבי העירוני מול מילאן אותו אירחה בחודש שעבר - שהכניס לה כ-3.5 מיליון אירו.

יש לציין כי אינטר סבלה בשנים האחרונות מנחיתות מובהקת לעומת מתחרותיה באיטליה בסעיף ההכנסות ממשחקי הבית: לפי דוח "ליגת הכסף" של דלויט, יובנטוס הכניסה בעונת 2013/14 סך של 41 מיליון אירו מ"ימי משחק", מילאן עם 24.9 מיליון אירו, נאפולי 20.9, ואינטר הסתפקה ב-18.8 בלבד.

בתוך כך, בחברת התעופה "אתיחאד", המשמשת כספונסר הראשי של הקבוצה האנגלית מנצ'סטר סיטי - הכחישו את הדיווחים לפיהם חתמו עם אינטר על הסכם חסות מרכזי, בסך 25 מיליון אירו בעונה, שהיה אמור להפוך ליוקרתי ביותר בסרייה A. הדיווחים באיטליה אף טענו כי החברה עשויה לרכוש את המניות של מאסימו מוראטי, בעל השליטה לשעבר בקבוצה שמחזיק כיום ב-29.45% (השליטה כיום נמצאת בידיו של המיליארדר האינדונזי אריק טוהיר).