הרשת החברתית: מיכל אנסקי ומנור גינדי נפגשים בשבוע האופנה

וגם: מי השתתף אמש במרוץ הלילה של תל-אביב?

מיכל אנסקי ומנור גינדי /  צילום: ניר פקין
מיכל אנסקי ומנור גינדי / צילום: ניר פקין

רצים בביטחון

"התלבטתי אם לבטל את מרוץ הלילה בגלל המצב, והחלטתי שלא נפסיק לרוץ. חשוב שנמשיך לחיות ולקיים את השיגרה". כך צייץ אתמול רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב.

בין רבבות הרצים שלקחו חלק במרוץ אמש (ג'): נציגי איגוד המהנדסים ובראשם המנכ"לית, מיכל קרסני; הנהלת קוקה-קולה, שנתנה חסות למרוץ: טל רבן, מנכ"ל החברה; אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק; יצחק סער, מנהל השיווק; אורלי פלקס, מנהלת מותג קוקה-קולה זירו, שנתן את חסותו גם למסיבת הסיום במתחם הספורטק; ואחרים.

יצחק סער, אלון זמיר, טל רבן, אורלי פלקס / צילום: ניר פקין
 יצחק סער, אלון זמיר, טל רבן, אורלי פלקס / צילום: ניר פקין

המנוע היהודי

מעצמות הרכב והקולנוע משתפות פעולה עם זווית יהודית: הקרן של יצרנית הרכב פורד הכריזה ביחד עם קרן השואה של סטיבן שפילברג על תוכנית IWitness, המזמינה תלמידים יהודים מצפון אמריקה ליצור סרטי וידיאו בקהילות בהם הם חיים.

בטקס, שהתקיים בשבוע שעבר בדטרויט, העניק שפילברג לביל פורד את פרס Ambassador for Humanity של קרן השואה על מנהיגות ואחריות תאגידית בתחומי החינוך והקהילה.

ביל פורד וסטיבן שפילברג / צילום: דוברות פורד
 ביל פורד וסטיבן שפילברג / צילום: דוברות פורד

יהיה דוב

נציגות חברת התעופה יונייטד איירליינס בישראל ממשיכה בתוכנית "דוב ההרפתקאות", במסגרתה היא מחלקת דובי צעצוע לילדים המאושפזים בבתי-חולים בארץ.

השבוע הגיעה יעל ברזילי, סמנכ"לית המסחר של יונייטד, לבית-החולים ספרא לילדים בתל-השומר וחילקה צעצועים יחד עם מנהלי מחלקות הילדים, פרופ' סומך רז ופרופ' שי פדה.

פרופ' סומך רז, יעל ברזילי ופרופ' שי פדה / צילום: רפי דלויה
 פרופ' סומך רז, יעל ברזילי ופרופ' שי פדה / צילום: רפי דלויה

המזרח הרחוק בכותל המערבי

ענף הסלולר גועש לאחרונה בהשקות של סמארטפונים חדשים. חברת OnePlus הסינית השיקה בשבוע שעבר את פעילותה בארץ, זאת בד-בבד עם השקת הסמארטפון "2".

קארל פיי, מייסד ומנכ"ל הפעילות הגלובלית של החברה, הגיע לארץ לכבוד ההשקה, ונפגש עם סטארט-אפים ישראליים, במטרה לשלב אותם בפעילות החברה.

במהלך ביקורו הגיע פיי גם לירושלים, אליו הצטרף סטיבן וונג, מנהל הפיתוח העסקי לשווקים חדשים. על אף המצב הביטחוני, השניים ביקרו בכותל המערבי יחד עם זאב רוזנקרנץ, סמנכ"ל C-Data, היבואנית הרשמית של OnePlus בישראל.

הרכב העתידי

"עד 2025 כלי רכב כבר יהיו מסוגלים לנסוע לבד, מה שמלחיץ את יצרני הרכב, מאחר שמשפחה לא תזדקק ליותר מרכב אחד", כך אמר השבוע (ב') פרופ' אמנון שעשוע, יו"ר ומייסד חברת מובילאיי, באירוע מועדון הידידים הצעירים של אגודת ידידי מכון ויצמן, שהתקיים בחסות בנק הפועלים שוויץ במתחם "דופלקס" בהרצליה פיתוח.

נכחו: יעל גורן וגמן, מנכ"לית האגודה; עמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר ויו"ר מועדון הצעירים באגודת הידידים; פרופ' ישראל בר-יוסף, סגן נשיא מכון ויצמן; שמשון הראל, יו"ר אגודת הידידים של המכון ומבעלי אמריקה ישראל; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה מגורים; היהלומן ואיש הנדל"ן יקי קוזהינוף; רונית רובין, מנהלת חטיבה עסקית בפרטנר; ואחרים.

מציגים נוכחות

לשבוע האופנה של תל-אביב המתקיים בימים האחרונים במתחם קניון TLV Fashion Mall (הנבנה בימים אלה בחסות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן) - הגיעו רבים לראות ולהיראות.

בתצוגת האופנה של המותג Sample שהתקיימה אמש נצפו: מיכל אנסקי; רונית רייכמן-להט; ציפי רפאלי, אמא של בר; ורד רוזן, אשתו של ברק רוזן; אורנה נאווי; אתי עובדיה, זוגתו של עודד קובו, בנו של בבו; מיכל שימריך; לובה יעקובסון, בלוגרית ורעייתו של שמעון יעקובסון; טל קופל, רעייתו של אבנר קופל והבת רומי; דפנה פושינסקי; ורד אילני; גלית שלוש; ואחרים.

לתצוגת האופנה של המעצב מעוז דהאן ויצרנית הטקסטיל ורדינון הגיעו: אוסנת רוזנברג ושרון הרמתי, מנכ"לית ומנהלת השיווק של ורדינון; משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל; ואחרים.

ואילו בתצוגת האופנה של מרסלו בורלון נצפו בין היתר: בת שבע בובליל; שלמה אשד, נשיא הבורסה לאבני חן; אירית פרלמן, מנהלת אגודת ידידי בית התפוצות; והשף ישראל אהרוני.

נכחו גם: מנור גינדי; ואורי לוי, מבעלי TLV fashion mall.

מיכל אנסקי ומנור גינדי / צילום: ניר פקין
 מיכל אנסקי ומנור גינדי / צילום: ניר פקין

פותחים את הליגה

חברי מועצת המנהלים של הליגה לידידות אמריקה-ישראל (AIFL) פתחו אתמול את המסחר בבורסת ניו-יורק NYSE, לרגל פתיחת "יום ישראל" - האירוע השנתי של הארגון שפועל בארה"ב ובישראל משנות ה-70, במטרה לחזק את הקשר המסחרי ובכלל בין המדינות.

בין הנוכחים: דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל; דני גילרמן; ואחרים.

בערב התקיים אירוע גאלה במלון פלאזה במנהטן, בו נכחו: שגריר ישראל לשעבר בארה"ב, זלמן שובל; ד"ר מרים ושלדון אדלסון; אמילי ולן בלווטניק; מריון ופרופ' אלי ויזל; סוזן ורוג'ר הרטוג; מורט צוקרמן; ג'ימי טיש; רובי שמיר, מנכ"לית הזרוע הישראלית של ה-AIFL; ואחרים.