מענק האליפות של העירייה להפועל ירושלים: 214 אלף שקל

לאחר ניצחון החוץ היוקרתי של הקבוצה על מכבי ת"א, הודיעה העירייה על גובה המענק ממנו תהנה האלופה עבור הזכייה בתואר בעונת 2014/15 ■ ניר ברקת: "רוצים לראות את כל הקבוצות בירושלים בכל הענפים מובילות את הספורט הישראלי"

ניר ברקת / צילום: איל יצהר
ניר ברקת / צילום: איל יצהר

בזמן שעיריית ירושלים נמצאת בעיצומו של סכסוך מתוקשר מול קבוצת הכדורגל הבכירה של העיר, בית"ר, והבעלים שלה אלי טביב (בשבוע שעבר אף אמר ראש העיר ניר ברקת ל"הארץ" כי "טביב מחזיק את בית"ר כבת ערובה") - הרי שבכל הקשור למועדון הכדורסל של הבירה, נדמה כי היחסים מעולם לא היו יכולים להיות בנקודה גבוהה יותר.

היום (ב'), יממה לאחר ניצחון החוץ היוקרתי של הפועל ירושלים על מכבי ת"א בהיכל מנורה-מבטחים (82-89) במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, הודיעה העירייה כי תעביר השבוע למועדון את המענק המיוחד בגין הזכייה באליפות לעונת 2014/15, שיסתכם ב-214 אלף שקל. זאת בהתאם לקריטריונים העירוניים להקצבות לאגודות ספורט - לפיהם כל קבוצה ירושלמית אשר זוכה באליפות המדינה מקבלת מענק מיוחד, בנוסף לסכום ההקצבה השנתי ממנו היא נהנית מהעירייה.

ניר ברקת: "זכינו לחנוך את היכל הפיס ארנה בירושלים באליפות היסטורית של הפועל ירושלים ואנו שמחים להעניק לקבוצה את מענק האליפות. אנחנו רוצים לראות את כל הקבוצות בירושלים בכל הענפים מובילות את הספורט הישראלי וזוכות להרבה מענקי אליפות עירוניים".