עוד חברה נמחקת מהבורסה: סיליקום תיסחר רק בנאסד"ק

החברה תדווח על מועד המחיקה המדויק, שיהיה לא לפני חודש ינואר ■ החברה לא מסרה פרטים נוספים לגבי הסיבות שהניעו את הנהלת החברה לבצע את המחיקה מהמסחר בתל אביב

בורסת תל אביב / צילום: תמר מצפי
בורסת תל אביב / צילום: תמר מצפי

בזמן שלבורסה בתל אביב מצטרפות חברות ביומד אמריקאיות חדשות, נמשכת גם המגמה הנגדית של מחיקת חברות ממסחר. היום דיווחה חברת ציוד התקשורת סיליקום כי דירקטוריון החברה החליט על מחיקה ממסחר בת"א. כחברה דואלית, המהלך של מחיקה הוא קל יחסית לסיליקום, שמנייתה תישאר להיסחר בנאסד"ק, והיא רק נדרשת להודיע על כך 90 יום מראש. לפי הדיווח, מניית סיליקום תימחק ממסחר בת"א בינואר 2016.

סיליקום, המנוהלת על-ידי שייקה אורבך, היא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל. החברה מספקת פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת ונסחרת לפי שווי שוק של 244 מיליון דולר. מנייתה רושמת תשואה שלילית של כ-5% מתחילת השנה, אם כי בעבר היא הניבה למשקיעיה תשואות נאות, ולמשל הייתה אחת המניות הבולטות במדד ת"א 100 בשנת 2013. כיום נכללת מניית סיליקום בין היתר במדדים ת"א 75, ת"א 100 ובלוטק.

בתוך כך, סיליקום פרסמה היום את דוחות הרבעון השלישי בו רשמה הכנסות של 19.4 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 4.2 מיליון דולר, שהם 57 סנט למניה. בכך עקפה את תחזיות השוק הן בהכנסות והן ברווח.