קרן הריט "מניבים" רכשה נכס בראש העין ב-77 מ' ש'

הכנס, הממוקם בראש העין, נמכר על ידי חברת ש.י.ה.ז ניהול השקעות ל"מניבים" של שרון שוופי, לשעבר מנכ"ל חברת גב ים, פועלים שוקי הון וגופים מוסדיים נוספים

בנייה בראש העין / צילום: יוסי כהן
בנייה בראש העין / צילום: יוסי כהן

חברת ש.י.ה.ז ניהול השקעות הנמצאת בבעלות משותפת של חסאן אורן, ליבר צבי ועוד שני משקיעים פרטיים, מכרה נכס בראש העין לקרן הריט "מניבים" בעבור כ-77 מיליון שקל, לא כולל מע"מ - כך נודע ל"גלובס".

"מניבים" היא קרן ריט חדשה שהוקמה לאחרונה על ידי שרון שוופי, לשעבר מנכ"ל חברת גב ים, פועלים שוקי הון וגופים מוסדיים נוספים.

מדובר בנכס הממוקם בפארק אפק בראש העין, ברח' המלאכה, ונקרא בית כרמלים. הנכס כולל כ-11 אלף מ"ר בנוי בשלוש קומות ומיועד בעיקר לאחסנה, אך כולל גם שטח משרדים קטן. העסקה בוצעה על פי חישובי תשואה של כ-8% לנכס.

נציין, כי חברת ש.י.ה.ז ניהול השקעות רכשה את הנכס מכונס נכסים בנובמבר 2014 תמורת כ-34.4 מיליון שקל, כך שמדובר ברווח של למעלה מ-40 מיליון שקל בתוך פחות משנה.

בחברת ש.י.ה.ז ניהול השקעות אישרו את הפרטים. צבי ליבר, אחד הבעלים, התייחס לעסקה ואמר כי "עשינו עסקה טובה ומוצלחת". בנוגע לשאלה כיצד מסבירים בחברה את המחיר הגבוה של העסקה לעומת המחיר שבו נרכש הנכס לפני פחות משנה, נמסר כי הנכס שנרכש היה מוזנח ולא מאוכלס ומאז הרכישה הצליחו בחברה להשביח אותו להביא למצב שהוא מושכר במלואו.

מקרן הריט "מניבים" בהובלת פועלים שוקי הון ושרון שוופי לא נמסרה תגובה.