תדיראן מסכמת רבעון שלישי חיובי עם רווח נקי של 25 מיליון שקל

רווחי יבואנית מוצרי החשמל רשמה זינוק של 90% ברווח ■ התוצאות המשופרות נרשמות על רקע החלטת החברה לצאת מתחום פעילות השיווק של מוצרי חשמל "לבנים", ולמקד את פעילותה בתחום האנרגיה, לצד פעילות המזגנים המסורתית שלה

משה ממרוד / צילום: סיון פרג'
משה ממרוד / צילום: סיון פרג'

יבואנית מוצרי החשמל תדיראן סיכמה הבוקר (ג') רבעון שלישי חיובי לשנת 2015, עם זינוק של 90% ברווח הנקי שלה שהצטבר ל-25 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, רווחי החברה שבשליטת משה ממרוד עלו בשיעור דומה והתקרבו ל-39 מיליון שקל.

בפעילות השוטפת, הכנסותיה של תדיראן עלו ברבעון השלישי ל-2015 ב-24% והגיעו ל-224 מיליון שקל ובסיכום הפעילות בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה ההכנסות גדלו ב-14% ל-557 מיליון שקל.
בחברה מייחסים את השיפור במכירות לעלייה בהיקף הפעילות בתחום המזגנים.

התוצאות המשופרות נרשמות על רקע החלטת החברה לצאת מתחום פעילות השיווק של מוצרי חשמל "לבנים", ולמקד את פעילותה בתחום האנרגיה, לצד פעילות המזגנים המסורתית שלה.

על רקע החלטה זו, מניית תדיראן הכפילה את ערכה מתחילת השנה, והיום על רקע פרסום הדוחות הכספיים החיוביים קפצה בשיעור דו-ספרתי, מה שמשקף לחברה שווי של כ-370 מיליון שקל.

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, מסר היום כי, "ההחלטה האסטרטגית לצאת מתחום המוצרים הלבנים ולהתמקד בתחומי הליבה תוך התרחבות לתחומים משיקים ומשלימים ממשיכה לשאת פרי בדמות צמיחה במכירות, שיפור ניכר ברווחיות ותזרים מזומנים גבוה מפעילות שוטפת".