איציק יושע התפטר מאגודת העיתונאים: "לא מייצגת את קול ישראל"

יו"ר אגודת העיתונאים בת"א, רותם אברוצקי: "בניגוד לטענות, אגודת העיתונאים בת"א תמכה בוועד העיתונאים של קול ישראל בהיקף של עשרות אלפי שקלים"

איציק יושע/צילום: רשות השידור
איציק יושע/צילום: רשות השידור

יו"ר ועד העובדים העיתונאיים בקול ישראל, איציק יושע, התפטר מהנהלת אגודת העיתונאים בתל-אביב, בטענה כי היא מסרבת לתמוך בעיתונאי קול ישראל.

במכתב ששלח ליו"ר אגודת העיתונאים בתל-אביב, רותם אברוצקי, כתב יושע: "ימים קשים אלה לעובדים מחייבים יוזמה ותמיכה אקטיבית של האיגוד המקצועי - בהצעת סיוע - כלכלי, אנושי, חוקי. בכל השנים האלה העובדים העיתונאים בקול ישראל בתל-אביב לא זכו לקבל ולו יוזמה אחת כזו מצד האגודה".

יושע טוען כי בכוונת עיתונאים נוספים בתל-אביב לעזוב את האגודה ולהצטרף לארגון עיתונאים אחר. הוא גם מתח ביקורת על כנס העיתונות באילת שמארגנת האגודה וכתב כי "פעילות הבולטת של האגודה היא בעסקי נדל"ן ובכנס חד-שנתי במלון 5 כוכבים באילת. אני יותר מתמה לאן הולכים דמי החבר שלנו".

אברוצקי מסר בתגובה כי "בניגוד לטענות, אגודת העיתונאים בתל-אביב תמכה בוועד העיתונאים של קול ישראל בתל-אביב בהיקף של עשרות אלפי שקלים. האגודה החליטה גם להעניק סיוע וייעוץ כלכלי בכל הקשור לענייני הפרישה של העיתונאים באמצעות חברת ייעוץ כלכלי מובילה, אולם הדבר נמנע בשל אי-שיתוף-פעולה מצד הנהלת רשות השידור".