מיקרוסופט תערוך את אירוע הענן העולמי שלה בישראל

אירוע Azure Tour יתקיים ב-2 בדצמבר 2015

אחסון בענן / צילום: shutterstock
אחסון בענן / צילום: shutterstock

מיקרוסופטהעולמית תקיים בישראל את אירוע הענן Azure Tour ב-2 בדצמבר 2015, (מרכז הירידים, תל אביב). תל אביב היא אחת מ-8 ערים שבהן בחרה מיקרוסופט לקיים את האירוע והיא תהיה היעד השלישי אחרי פילדלפיה ושטוקהולם.

הכנס הוא 'אירוע נודד' של מיקרוסופט שמופק כולו על ידי מהנדסי מיקרוסופט Azure, אשר יישאו את ההרצאות. בראש המשלחת תעמוד ג'וליה ווייט, מנכ"לית לשיווק פלטפורמת הענן.

באירוע, שיימשך יום שלם צפויים להשתתף כ-1,000 איש. מיקרוסופט תציג בו את פלטפורמת הענן שלה, כולל Azure ומגוון פתרונות לשני סוגים של קהלים: מפתחים ואנשי IT.

ניקול הרשקוביץ', מנהלת שיווק מוצרים בכירה בפלטפורמת הענן, מיקרוסופט: "ישראל נבחרה כאחת מקומץ מדינות שבהם יתקיים האירוע וזאת לאור היקף החדירה של טכנולוגיות ענן ואיכות הפתרונות וההטמעות בשוק המקומי. מיקרוסופט מעוניינת להרחיב את הדיאלוג עם מפתחים ואנשי IT בישראל ולחשוף בפניהם חידושים ואפשרויות נוספות שמציע הענן. הכנס הייחודי יהיה הזדמנות מצוינת לכך".

בנוסף להרצאות, יוכלו המשתתפים לקחת חלק בסדנאות מותאמות למפתחים ולאנשי IT, אשר יאפשרו התנסות בפתרונות. הכנס יסתיים בשעות הערב בקונצרט רוק של סינגולדה שיארח את גיא ויהל.