נחטף: המוצר החדש הזה הפך השבוע ללהיט חם ברשת

הוא זול למדי, פותר בעיה שמוכרת לרבים מאיתנו, וכשבוחנים אותו מקרוב מגלים שמדובר בהברקה: הכירו את ה-TSTAND שנחשף לאחרונה בארה"ב והפך כמעט בין לילה ללהיט

מעמד לטאבלט אייפד, גיוס המונים, קיקסטארטר / צילום: וידאו
מעמד לטאבלט אייפד, גיוס המונים, קיקסטארטר / צילום: וידאו

בשבוע שעבר הגיע למדפי החנויות בארה"ב ובמערב אירופה הדגם החדש של האייפד, iPad Pro, המצויד במסך בגודל 13 אינץ'. גודלו העצום של דגם זה רק מדגיש בעיה שממנה אפל, וגם יתר יצרניות הטאבלטים, מעדיפות בדרך כלל להתעלם ממנה - המכשירים הללו אמורים להיות קלים ונוחים לאחיזה, אך למעשה אינם אידיאליים כלל לשימוש ממושך וגורמים לעייפות בידיים ובצוואר לאחר כמה דקות.

זו אולי הסיבה שקמפיין מימון המונים חדש הצליח לכבוש בסערה את אתר קיקסטרטר, עם ה-TSTAND - מעמד טאבלטים שהופך כל אייפד או טאבלט למעין לפטופ נטול מקלדת. במקומה, מצויד המעמד ברגליות שמטרתן להציב את ה-TSTAND בכל מקום, בין אם תחליטו להניח אותו על השולחן מולכם, או ממש עליכם כשאתם שוכבים על הספה ומעוניינים לצפות בסרט או לקרוא מאמר ארוך.

זרוע האחיזה בטאבלט תוכננה להיות אוניברסלית, ומתאימה גם למחשבי לוח בעלי מסכים קטנים יותר. החדשות הטובות ביותר הן שמדובר באביזר זול למדי; עלותו של המעמד במסגרת הקמפיין עומדת על כ-37 דולרים בלבד ל-1,500 המזמינים הראשונים. 140 דולרים יזכו אתכם ב-"חבילה משפחתית" הכוללת ארבעה מעמדים כאלה.

הפרויקט הושק לפני כחודש ותוך 48 שעות הוא הגיע ל-131% מימון. הכסף לא הפסיק לזרום ולמרות שהרף המקורי להוצאת הפרויקט לפועל לא השתנה, ועומד על 10,000 דולרים, עד כה הצטברו בקופה יותר מ-185 אלף דולרים, שהגיעו מ-2,875 תומכים.