אורן חזן: "מתנצל, די עם השיימינג"; אלהרר: "ליצן חצר"

(עדכון) - חזן מתנצל בפני ח"כ אלהרר ומבקש "להוריד את גובה הלהבות" ■ אלהרר ל"ידיעות אחרונות": "מאז שאורן חזן הגיע למשכן המקום נהיה מטורלל"

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), שספגה עלבונות מח"כ אורן חזן (הליכוד) על רקע מחלת ניוון השרירים שלה שבגינה היא מרותקת לכיסא גלגלים, אומרת בראיון ל"ידיעות אחרונות" שמתפרסם היום (ד') כי יש להחרים את חזן בכנסת.

"אני קוראת לכל חברי הכנסת לא לתמוך בהצעות שלו, לא להקשיב לנאומים שלו ולעזוב את המליאה כשהוא מדבר", אומרת אלהרר. "מאז שהגיע למשכן המקום נהיה מטורלל".

אלהרר טוענת כי היא בוחרת שלא להיעלב מ"ליצן החצר" - כך היא מכנה את חזן.

בתוך כך, לאחר שננזף ע"י נתניהו, חזן ביקש להעביר היום הודעה אישית למליאת הכנסת בה מסר: "ב-48 שעות האחרונות יש הרבה רעש והמולה שנולדה מהנושא שביקשתי לחקור את ההצבעה הכפולה שהייתה כאן בתקציב, ואיך שהוא זה גלש למחוזות אחרים. לא הייתה לי ואין לי שום טענה כלפי חברת הכנסת קארין אלהרר. אם באופן כל שהוא היא נפגעה ממני אני מתנצל. כל טענתי הייתה ועליה אני עומד הוא עניין ההצבעה הכפולה של פריג'.

"הגיע הזמן שכולם קצת יורידו את הלהבות. גם השיימינג האישי שמתבצע כלפיי באיזה שהוא מובן הוא מקבל הכשר בכל במה שהיא, אבל אני סופג אותו וממשיך לעמוד ולחייך. אם יש מישהו שחושב שהייתה לי איזו שהיא כוונה לפגוע באיזה שהיא דרך בציבור בכלל ובציבור בעלי מוגבלויות בפרט, לא היה ולא נברא ולא יהיה, ואם יש מישהו שנפגע אני מתנצל".

 

כתבות נוספות בנושא:

דעה: חבל שיחיאל חזן לא השתיל את המוח שגנב בכנסת בראשו של בנו אורן

דעה: חייבים להעיף את אורן חזן מהכנסת

אורן חזן התבדח על נכותה של ח"כ אלהרר; ננזף ע"י נתניהו