במחירי רצפה: חבילות לחופשות משפחתיות שמוצעות היום

חנוכה בפתח, ובתי-המלון וחברות התיירות בארץ יוצאים בשלל מבצעים אטרקטיביים שכוללים הנחות של עשרות אחוזים ■ קבלו כמה אפשרויות אטרקטיביות שאספנו עבורכם

צ'ק אין, חופשה עם ילדים / צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, חופשה עם ילדים / צילום: שאטרסטוק

רגע לפני שחופשת חג החנוכה תופסת אתכם לא מוכנים וכבר מיציתם את הפסטיגלים למיניהם, בתי-המלון בישראל וחברות התיירות יוצאות בשלל מבצעים אטרקטיביים לחג, והכול במטרה למשוך אתכם עם הילדים לצאת מהבית. להלן כמה אפשרויות אטרקטיביות שאספנו עבורכם.

אתר הקופונים גרופון, שידוע גם כך בהנחותיו המפליגות לאורך כל השנה, הגדיל לעשות ויצא במחירים מיוחדים לחג. לדוגמה, מלון העונות בנתניה לילה בחדר משפחתי פלוס ארוחת בוקר יעלה לכם 635 שקל עבור זוג עם שני ילדים. מדובר בהנחה של 41% לעומת המחיר המלא, שעומד על 1070 שקל.

דוגמה נוספת היא לילה וארוחת בוקר לזוג במלון רימונים מינרל בטבריה, החל מ-345 שקל לזוג, כלומר הנחה של 20% במקום 435 שקל. המחיר כולל גם כניסה חופשית למתחם חמי טבריה.

אבל לא רק דרך אתרי הקופונים תמצאו מציאות. במלון קראון פלאזה, לדוגמה, יצאו במבצע כפול שמעודד יציאה עם ילדים. העלות ללילה לזוג בין התאריכים 7-10 בדצמבר יעלה לכם 650 שקל, ובעבור ילד תוסיפו 50 שקל, כשמחיר החבילה כולל גם כניסה חינם לאחת מהאטרקציות בסביבה, כמו מוזאון ישראל, מעלית הזמן או גן החיות התנ"כי. מי שיבחר להישאר גם לאירועי החמשושלים המתקיימים בין 10-12 בדצמבר, ייהנה מ-50% הנחה בהזמנת לילה שני.

אם אתם חובבי טבע ושטח, ההצעה הבאה עשויה להתאים לכם. בית-ספר שדה חצבה והחברה להגנת הטבע יצרו יחד לילה זוהר במיוחד. כמדי שנה באמצע חודש דצמבר חולפים מעל פני כדור הארץ מקבץ נדיר של מטאורים אשר צובע את שמי הלילה בניצוצות ואורות. החבילה כוללת גם ארוחת ערב והרצאות על מטאורים ומערכת השמש. כיאה לטיולי שטח, יתקיים במקום גם קומזיץ שיימשך אל תוך הלילה.

האירוע יתקיים בין 13-14 בדצמבר, כשקיימות שתי אפשרויות לינה - האחת בתנאי שטח, והשנייה בחדרי הלינה בבית-ספר שדה חצבה. המחירים נעים בין 299 שקל ל-434 שקל לחברי המועדון של החברה להגנת הטבע, כשלאורחים מזדמנים המחיר יקפוץ בכ-100 שקל.

עדיין בחיק הטבע אבל יותר בכוון של ים: מלון נחשולים הנמצא על חוף דור חונך השנה את המשחה הראשון בישראל המתקיים במים פתוחים בים התיכון. זאת הפעם הראשונה בישראל שמתקיים משחה כזה. מטרת המשחה, שיתבצע למרחק של 3 ק"מ, היא הגברת המודעות לתיירות וספורט חורף בישראל. מדובר בענף צעיר יחסית, כשבאולימפיאדת בייג'ין לדוגמה נכלל לראשונה משחה של 10 ק"מ במים פתוחים כענף אולימפי.

האירוע מתקיים בשיתוף-פעולה של המלון עם שייט נחשולים ואתר שוונג, והוא יתקיים ביום שישי 11 בדצמבר החל משעה 6:30 בבוקר. מלון נחשולים מציע לבאי המשחה אירוח בכפר הנופש, כשזוג עם שני ילדים ישלמו 1,300 שקל. זוגות שמחפשים את הפינוק והפרטיות ישלמו 1750 שקל עבור סוויטת הבוטיק.

בחברת אשת טורס מפרגנים לילדים, כשעל ילד אחד או לעיתים גם שניים לא משלמים. לדוגמה, כפר הנופש כפר גלעדי מציע אירוח על בסיס חצי פנסיון לזוג פלוס שניי ילדים בעלות של 1,496 שקל בין 6-7 בדצמבר.