בראיינט פורש? מחירי הכרטיסים זינקו לשמיים

24 שעות אחרי ההכרזה של כוכב הלייקרס, הפכו הכרטיסים למשחקי הקבוצה למצרך יקר; למשחק האחרון בעונה, בבית מול יוטה, זינק המחיר החציוני ב-240%, אל 1,350 דולר לכרטיס

קובי בראיינט / צילום: רויטרס
קובי בראיינט / צילום: רויטרס

הודעת הפרישה של קובי בראיינט בשבוע שעבר הזניקה בין רגע, בעשרות אחוזים, את מחירי הכרטיסים למשחקים של לוס אנג'לס לייקרס. מדובר על כרטיסים הנמכרים באתרי הכרטיסים מיד שנייה (resale).

כך למשל, למשחק הראשון של בראיינט שנערך מיד אחרי הודעת הפרישה - מול פילדלפיה 76' - זינק המחיר החציוני ב-78%, מ-125 דולר לכרטיס לפני הודעת הפרישה (ביום ראשון בבוקר) אל 222 דולר לאחר ההכרזה של כוכב הלייקרס (יום שני בבוקר).

גם ליתר המשחקים נרשמה עלייה של עשרות אחוזים במחיר הכרטיס למשחקי הלייקרס, למרות שקבוצתו של בראיינט נחשבת העונה לאחת החלשות בליגה (מאזן 3-16 - מקום לפני אחרון בליגה). למשחק שייערך הלילה מול טורונטו ראפטורס זינק המחיר החציוני תוך 24 שעות ב-49%, אל 174 דולר לכרטיס. זינוק של 89% תוך 24 שעות נרשם למשחק של הלייקרס מול מילווקי באקס בחודש פברואר.

למשחק שצפוי להיות האחרון של בראיינט בקריירה המקצוענית, ב-13 באפריל ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס מול יוטה ג'אז, זינק המחיר ב-240% והוא עומד נכון לסוף השבוע על 1,350 דולר לכרטיס. הכרטיס הזול ביותר למשחק מוצע למכירה עבור 571 דולר.